Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
ul. Chlebowa 4/8
61-003 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw dotyczących oddania w użytkowanie gruntów pokrytych wodami stanowiącymi własność Skarbu Państwa w zarządzie RZGW w Poznaniu, współpraca w tym zakresie z zarządami zlewni i pionem utrzymania wód i urządzeń wodnych.
  • Prowadzenie spraw dotyczących oddania w dzierżawę lub użyczenie gruntów stanowiącymi własność Skarbu Państwa w zarządzie RZGW w Poznaniu, współpraca w tym zakresie z zarządami zlewni i pionem utrzymania wód i urządzeń wodnych.
  • Występowanie do Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej, a następnie do organów właściwych (starostów) z wnioskami o zgodę na zawarcie umów dzierżaw.
  • Wystawianie faktur z tytułu użytkowania gruntów pokrytych wodami oraz dzierżawy nieruchomości.
  • Sporządzanie sprawozdań okresowych z zawartych umów użytkowania gruntów pokrytych wodami, dzierżawy i użyczenia gruntów w celu przekazania do Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie.
  • Zawiadamianie, zgodnie z nałożonym uogn obowiązkiem, organów właściwych (starostów) o zawartych umowach dzierżawy i użyczenia gruntów.
  • Prowadzenie ewidencji spraw załatwionych i do załatwienia w kolejnych latach, w celu zachowania ładu i porządku.


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
- stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego;
- budynek wyposażony jest w windy osobowe;
- w budynku znajduje się platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko
specjalisty w Wydziale ds. Gospodarowania Nieruchomościami".
Z wybranymi kandydatkami/kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Dokumenty mogą być odbierane osobiście w
ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Dodatkowe
informacje można uzyskać pod numerami telefonów 61 8567724, 61 8567721.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe profilowe: gospodarka przestrzenna, geodezja, inżynieria środowiska lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
min. 1,5 roku w administracji lub 1 rok w obszarze nieruchomości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Prawo wodne i aktów wykonawczych do ustawy, ustawy o gospodarce nieruchomościami i aktów wykonawczych do ustawy
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość Kodeksu cywilnego
  • samodzielność, sumienność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • życiorys, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi