Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Obornikach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

ul. Piłsudskiego 54, 64-600 Oborniki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzorowanie realizacji zadań Zespołu Prezydialnego Kadr i Szkolenia oraz podejmowanie działań zmierzających do realizacji zadań postawionych przed Zespołem,
  • przygotowywanie i aktualizacja materiałów informacyjnych dla kandydatów do służby w Policji oraz dobór wstępny kandydatów na funkcjonariuszy Policji,
  • wprowadzanie procedury naboru na stanowiska pracownicze ksc oraz stanowiska pozaetatowe,
  • przygotowywanie dokumentacji (wnioski personalne, rozkazy personalne, umowy o pracę, aneksy do umów) związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku służbowego (świadectwa służby, świadectwa pracy),
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników Komendy,
  • opracowywanie dokumentacji w sprawach osobowych,
  • sporządzanie projektów decyzji Komendanta Powiatowego Policji w sprawach osobowych,
  • sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych meldunków w zakresie stanu etatowego i dyscypliny służbowej,
  • realizowanie zadań związanych z reklamowaniem od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji,
  • prowadzenie i aktualizowanie bazy danych systemu informatycznego ,,SWOP" obejmujący policjantów i pracowników Komendy w ramach realizacji zadań ponad powiatowych określonych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu,.
  • opracowywanie sprawozdań,ocen i analiz w zakresie właściwości rzeczowej Zespołu


Warunki pracy

Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek posiadający 3 kondygnacje oraz podpiwniczenie, posiadający podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynek niedostosowany do osób niepełnosprawnych, brak wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 061 2975325.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. Nie odsyłamy złożonych dokumentów, oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowanym terminie decyduje data stempla pocztowego.
Wysokość wynagrodzenia według mnożnika 1,2000 kwoty bazowej tj. 2248,61 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole
  • terminowość, obowiązkowość, samodzielność, systematyczność, własna inicjatywa
  • odporność na stres, praca pod presją czasu
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, oznaczone klauzulą ,, ściśle tajne"
  • znajomość przepisów z zakresu kadr , Ustawa o Policji, Kodeks pracy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi