Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw koordynacji pracy zespołu oraz administrowania siecią teleinformatyczną, obsługi informatycznej Zespół Łączności i Informatyki

42-300 Myszków ul.Kościuszki 105

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynuje pracą Zespołu Łączności i Informatyki w celu właściwej realizacji zadań przedmiotowej komórki. Administruje i zarządza sieciami komputerowymi poprzez instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złośliwego oprogramowania i zabezpieczenie danych w celu poprawności jakości i wydajności pracy pracowników jednostki
  • administruje siecią szyfratorów zainstalowanych w Policyjnej Sieci Transmisji Danych Niejawnych i stanowiskami do Systemu Niejawnego Policji oraz stanowiskami ODN w celu zapewnienia bezpieczeństwa Systemów Niejawnych Policji
  • zarządza dostępem do systemu teleinformatycznego poprzez nadawanie uprawnień użytkownikom, zakładania kont, ustalanie właściwych poziomów zabezpieczeń
  • przeprowadza okresowe przeglądy sprzętu, dokonuje oceny stanu technicznego sprzętu oraz konserwuje i dokonuje niezbędnych napraw sprzętu teleinformatycznego użytkowanego w jednostce
  • administruje systemem kontroli dostępu oraz monitoringu
  • prowadzi obsługę techniczną urządzeń mobilnych


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa związana z koordynowaniem pracą zespołu oraz administrowaniem i zarządzaniem sieciami komputerowymi, w systemie ośmiogodzinym, dwuzmianowym. Wymuszona pozycja ciała siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy-czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego  czasu pracy, oświetlenie naturalne i sztuczne. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, drukarka, niszczarka do dokumentów. Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie. Budynek posiada platformę przyschodową prowadzącą na parter budynku.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w zakresie teleinformatyki lub informatyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Wiedza z zakresu informatyki
  • planowanie i organizowanie pracy własnej
  • samodzielność i komunikatywność
  • biegła obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs informatyczny CISCO
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2023.756 t.j.)
  • podstawowa wiedza z zakresu łączności


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • -
  • -

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie
    ul. Kościuszki 105
    42-300 Myszków

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    31/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi