Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w MyślenicachKomendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaKomenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
ul. Przemysłowa 9
32-400 Myślenice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- 1) bieżąca realizacja zaopatrzenia Komendy w materiały pędne, artykuły, środki i urządzenia techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji ustawowych zadań administracyjnych i ratowniczych;
- 2) współudział w przygotowaniu i przeprowadzaniu czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych;
- 3) ewidencjonowanie majątku Komendy wg obowiązujących przepisów – znakowanie majątku.
- 4) współudział w prowadzaniu gospodarki transportowej Komendy, w tym dokumentacji technicznej;
- 5) prowadzenie pojazdów służbowych, w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy;
- 6) przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzenie akt spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt;
- 7) współudział w nadzorowaniu i analizowaniu poprawności sporządzania przez komórki organizacyjne Komendy dokumentacji eksploatacyjnej związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
- 8) współudział w prowadzeniu obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników i emerytów;
- 9) współudział w realizowaniu spraw związanych z dofinansowaniem zadań jednostek OSP powiatu myślenickiego;
- 10) współudział w prowadzeniu spraw związanych z obsługą dotacji MSWiA dla jednostek OSP.
Warunki pracy- praca biurowo-administracyjna
- praca na drugim piętrze
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, skaner, niszczarka
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie łącznie z dodatkiem za wysługę lat – około 2.350 zł brutto.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat i miejsca kolejnego etapu naboru (test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna) dostępne będą na stronie www.pspmyslenice.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach w ciągu tygodnia od końcowego terminu składania ofert.
W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem poczty decyduje data nadania oferty tj. data stempla pocztowego.
Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (12) 3734118
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe techniczne (I lub II stopnia)
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- - prawo jazdy kat. B
- - bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- - dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ochrony przeciwpożarowej, zamówień publicznych i gospodarki majątkowej;
- - dobra znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- - przeszkolenie z prawa zamówień publicznych (studia podyplomowe lub szkolenie specjalistyczne)
- - dyspozycyjność;
- - komunikatywność i samodzielność;
- - umiejętność analitycznego myślenia;
- - terminowość i dokładność;
- - umiejętność pracy w zespole;
- - rzetelność i sumienność;
- - znajomość pragmatyki pracy administracyjno-biurowej;
- - znajomość oprogramowania w zakresie ewidencji rzeczowych składników majątku (np.: ZETO, STOCK, itp.)
- - umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa;
- - umiejętność sporządzania umów o charakterze cywilno-prawnym.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z prawa zamówień publicznychDokumenty należy złożyć do: 2017-12-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu