Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw obsługi finansowej państwowego funduszu celowego istnieje w celu prowadzenia spraw związanych z obsługą Funduszu Dróg Samorządowych (FDS) oraz Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej (FRPAoCUP) w Wydziale Finansów i Budżetu

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa finansowo-księgowa państwowych funduszy celowych FDS oraz FRPAoCUP w zakresie dokonywania wydatków na rzecz zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego,
  • weryfikacja finansowa treści projektów umów i aneksów stanowiących podstawę do uruchomienia środków FDS oraz FRPAoCUP na dofinansowanie zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego,
  • przyjmowanie i analizowanie dokumentów oraz dowodów księgowych dotyczących uruchomienia środków FDS oraz FRPAoCUP, w tym przeprowadzanie weryfikacji finansowej zapotrzebowań finansowych sporządzanych przez komórki merytoryczne ŁUW w Łodzi,
  • wykonywanie czynności związanych z uruchamianiem środków FDS oraz FRPAoCUP poprzez obsługę systemu bankowości elektronicznej „BGK24” oraz obsługę systemu finansowo – księgowego FK,
  • sporządzanie i prowadzenie zestawień i raportów finansowych niezbędnych do prawidłowego prowadzenia ewidencji księgowej w ujęciu syntetycznym i analitycznym,
  • sporządzanie raportów i informacji na rzecz dysponenta państwowego funduszu celowego (ministerstw resortowych),
  • prowadzenie korespondencji w zakresie obsługi państwowych funduszy celowych oraz finansowo – księgowej budżetu w zakresie dysponenta części 85/10 - województwo łódzkie,


Warunki pracy

Czynniki uciążliwe: krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe; zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (państwowe jednostki budżetowe, gminy województwa łódzkiego); konieczność pozostawania po godzinach pracy w ciągu roku budżetowego w związku z krótkimi terminami wykonania zadań narzuconych przepisami prawa
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy w dziennie: kontakty telefoniczne z jednostkami samorządu terytorialnego, celem prowadzenia uzgodnień roboczych. Wymagana jest umiejętność konsultacji kwestii drażliwych
kilka razy w miesiącu: kontakty telefoniczne z Ministerstwem Infrastruktury celem pozyskania informacji dotyczących środków
kilka razy w roku: Najwyższa Izby Kontroli w celu udzielenia informacji w zakresie przepływów finansowych oraz w zakresie skomplikowanych zagadnień finansowych
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: http://www.lodzkie.eu/page/86,praca-w-urzedzie.html
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3 000,00 zł + dodatek stażowy
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2018 r., poz.1559 ze zm.).
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty ogłoszenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła obsługa arkusza kalkulacyjnego oraz edytora tekstu
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych, rachunkowości budżetowej i finansowej oraz klasyfikacji budżetowej
  • konieczna jest umiejętność: analitycznego myślenia, prognozowania, rozwiązywania problemów, szybkiego reagowania na czynniki ryzyka, stosowania prawa w praktyce, pracy w zespole, odporność na czynniki stresogenne, redagowania pism, motywowania pracowników do efektywnego wykonywania zadań,
  • wymagana jest wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność reprezentowania pracodawcy na zewnątrz


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2020-02-07
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Punkt Obsługi Klienta bud. C
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
z dopiskiem Oferta pracy nr 60180

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi