Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw obsługi finansowej budżetu dysponenta części 85/10 – województwo łódzkie Wydziale Finansów i Budżetu

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikacja finansowa rozliczeń i sprawozdań finansowych potwierdzających wykorzystanie dotacji celowych udzielanych na finansowanie lub dofinansowanie zadań: - zleconych do realizacji jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych, -z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami, powierzonych własnych oraz pozostałych zadań finansowanych z budżetu Wojewody Łódzkiego
  • Weryfikacja finansowa treści porozumień, projektów umów i aneksów stanowiących podstawę do uruchomienia dotacji celowych z budżetu dysponenta części 85/10- województwo łódzkie
  • Prowadzenie ewidencji rejestru umów zawieranych przez Wojewodę Łódzkiego z podmiotami zaliczanymi oraz niezaliczanymi do sektora finansów publicznych na podstawie art. 150 ustawy o finansach publicznych
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych mających wpływ na zadania realizowane przez dysponenta części 85/10 - województwo łódzkie
  • Analiza finansowa dokumentów oraz wykonywanie czynności związanych z przekazywaniem środków w ramach wdrożenia programów operacyjnych współfinansowanych ze środków UE
  • Sporządzanie raportów i analiz finansowych w zakresie stopnia refundacji środków z budżetu Unii Europejskiej w ramach realizacji PROW 2014-2020
  • Weryfikacja dokumentacji o dofinansowanie realizacji projektów z udziałem środków UE
  • Sporządzanie zestawień niezbędnych do prowadzenia bieżącego monitoringu finansowego zadań związanych z realizacją budżetu dysponenta części 85/10 – województwo łódzkie


Warunki pracy

czynniki uciążliwe: krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją,
kontakty zewnętrzne: kilka razy dziennie: kontakty telefoniczne z jednostkami samorządu terytorialnego, celem prowadzenia uzgodnień roboczych, wymagana jest umiejętność konsultacji kwestii drażliwych, kilka razy w miesiącu: kontakty telefoniczne z Ministerstwem Finansów, celem pozyskania informacji dotyczących środków budżetowych,
kilka razy w roku: kontakty z NBP O/O w Łodzi oraz inspektorami Urzędu Kontroli Skarbowej oraz NIK w celu udzielenia informacji w zakresie przepływów finansowych oraz w zakresie skomplikowanych zagadnień finansowych.

Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: http://www.lodzkie.eu/page/86,praca-w-urzedzie.html
Proponowane wynagrodzenie ogółem brutto: 2 800- 3000 zł
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2018, poz.1559 )
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty ogłoszenia naboru.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość obsługi komputera znajomość systemu informacji prawnej znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości budżetowej i finansowej oraz klasyfikacji budżetowej.
  • umiejętności: analitycznego myślenia, prognozowania, rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych, szybkiego reagowania na czynniki ryzyka, stosowania prawa w praktyce, pracy w zespole, odporność na czynniki stresogenne
  • wymagana wysoka kultura osobista oraz motywacja do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność reprezentowania pracodawcy na zewnątrz


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-02-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Łódzki Urząd Wojewódzki 
    Punkt Obsługi Klienta bud.C 
    90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104 
    z dopiskiem Oferta pracy nr 42574

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi