Opis stanowiska pracy
Łódzki Urząd Wojewódzki w ŁodziDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaŁódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania do projektów urzędu
- współpraca z innymi organami administracji publicznej i administracją zespoloną w celu realizacji projektów
- realizacja i rozliczanie projektów własnych ŁUW w Łodzi
- przygotowanie i prowadzenie kontroli inwestycji finansowanych z budżetu państwa i Unii Europejskiej oraz sporządzanie projektu wystąpienia pokontrolnego i rozpatrywanie ewentualnych zastrzeżeń zgłoszonych przez podmioty kontrolowane, sporządzanie wystąpienia pokontrolnego oraz monitorowanie wykonania zaleceń i wniosków pokontrolnych przez jednostki poddawane kontrolom
- wszczęcie i przeprowadzanie postępowań administracyjnych w celu wydania decyzji administracyjnej
- prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu dotacji wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem, nienależnie pobranej w nadmiernej wysokości
Warunki pracyCzynniki uciążliwe: praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy w tygodniu: pracownicy jednostek samorządu terytorialnego, kilka razy w miesiącu-pracownicy innych instytucji zewnętrznych (tym Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju), kilka razy w roku (pracownicy instytucji zewnętrznych przeprowadzających kontrole w Urzędzie),
długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: http://www.lodzkie.eu/page/86,praca-w-urzedzie.html
Proponowane wynagrodzenie ogółem brutto: 2 800,00 zł - 3 500,00 zł
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2018, poz.1559)
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty ogłoszenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
praca/staż w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętności analitycznego myślenia oraz komunikacji interpersonalnej, pracy w zespole i samodzielność w działaniu, znajomość podstaw przepisów, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny oraz znajomość prawa wspólnotowego i krajowego w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego a także znajomość programów perspektywy finansowej 2014-2020.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne
- znajomość języków obcych: język angielski poziom komunikatywny
- znajomość zagadnień związanych z realizacją i finansowaniem inwestycji krajowych i unijnych, znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania instytucji europejskich rodzaj doświadczenia: praca przy realizacji zadań inwestycyjnych oraz praca związana z realizacją projektów finansowanych z funduszy krajowych i unijnych oraz prowadzenie postępowań administracyjnych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-09-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu