Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw organizacyjnych Samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych

78-100 Kołobrzeg ul. Żurawia 12b

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • prowadzenie spraw obiegu dokumentacji i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej PSP w Kołobrzegu
  • • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP
  • • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP w Kołobrzegu
  • • opracowywanie i ewidencjonowanie aktów normatywnych Komendanta Powiatowego oraz regulaminów, instrukcji i wytycznych
  • • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków
  • • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy
  • • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
  • • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacji dokumentów


Warunki pracy


  • praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30,

  • praca w siedzibie jednostki

  • praca siedząca

  • wyjazdy służbowe i szkolenia

  • częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym

  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych

  • obsługa archiwum, wysiłek fizyczny związany z przemieszczeniem akt i dokumentów

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

  • narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax., drukarka, skaner i inne biurowo-administracyjne

  • miejsce pracy na trzeciej kondygnacji budynku

  • praca w pomieszczeniu z oświetleniem mieszanym: światło dzienne i oświetlenie sztuczne 

  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,

  • brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych

  • brak windy



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe Przydatne na zajmowanym stanowisku lub związane z charakterystyką Państwowej Straży Pożarnej

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu
    ul. Żurawia 12b
    78-100 Kołobrzeg
    pok. 305 (II piętro)
    od pon. do pt. w godz. 7.30 - 15.30

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi