Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych zespól ds finansowo-księgowych

25-116 Kielce ul. Ściegiennego 205

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dekretowanie i sprawdzenie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych, ewidencja zapisów księgowych i operacji gospodarczych, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w ramach operacji bankowych.
  • Przygotowywanie sprawozdań budżetowych – finansowych i statystycznych Inspektoratu, weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym sprawozdań sporządzanych przez jednostki podległe oraz sporządzanie sprawozdań łącznych.
  • Monitorowanie wydatków i dochodów budżetowych poprzez rozliczenia stanów księgowych.
  • Prowadzenie ewidencji składników majątkowych jednostki, naliczanie amortyzacji środków trwałych oraz rozliczanie inwentaryzacji.
  • Prowadzenie obrotu gotówkowego i bezgotówkowego. Rejestracja zawartości sejfu. Nadzór nad drukami ścisłego zarachowania
  • Monitorowanie rejestru sprzedaży, przygotowanie spraw podlegających egzekucji finansowej.
  • Przeprowadzanie kontroli w jednostkach podległych w zakresie prawidłowości gospodarki finansowej przy realizacji zadań Inspekcji.
  • Obsługa systemów informatycznych, w tym systemu obsługi Budżetu Państwa TREZOR systemów bankowych NBE i NBP – VideoTel.


Warunki pracy

Bariery architektoniczne: brak wind i pojazdów. Szerokość ciągów komunikacyjnych nie zawsze umożliwiająca poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Kandydaci proszeni są o podanie danych do kontaktu: numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej. Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze finansowo-księgowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów o rachunkowości, o finansach publicznych
  • Prawa jazdy kat. B
  • Znajomość klasyfikacji budżetowej
  • Obowiązkowość, dokładność sumienność i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów o Inspekcji Weterynaryjnej i o zdrowiu zwierząt i zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt
  • Doświadczenie w obsłudze systemu informatycznego Budżetu Państwa –TREZOR
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziłeś się przed 1 sierpnia 1972
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
    ul. ks. Piotra Ściegiennego 205
    25-116 Kielce
    pokój nr 3 - sekretariat

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi