Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w KielcachŚwiętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaWojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
ul. Ściegiennego 205,
25-116 Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych, ewidencja zapisów księgowych i operacji gospodarczych oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w ramach operacji bankowych.
- Przygotowywanie sprawozdań budżetowych - finansowch i statystycznych Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach; weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowy sprawozdań sporządzanych przez jednostki podległe oraz sporządzanie sprawozdań łącznych.
- Monitorowanie wydatków i dochodów budżetowych poprzez rozliczanie stanów ksiegowych.
- Przeprowadzanie kontroli w jednostek podległych w zakresie prawidłowości gospodarki finansowej przy realizacji zadań Inspekcji.
- Obsługa systemów informatycznych, w tym systemu obsługi Budżetu Państwa TREZOR i systemów bankowych NBE i NBP - VideoTel.
Warunki pracy- praca wykonywana jest zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
- praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych;
-budynek nie w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo - brak wind i podjazdów;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedziba w Kielcach, ul. Ściegiennego 205, 25-116 Kielce.
W przypadku złożenia dokumentów Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(Dz. U 2014 r, poz.1182) w celu rekrutacji, a w przypadku zatrudnienia –na potrzeby zatrudnienia. W przypadku zatrudnienia Państwa dane osobowe będą udostępniane uprawnionym organom na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 ustawy Kodeks pracy oraz innych przepisów zawiązanych z zatrudnianiem jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikający z art. 22 ustawy Kodeks pracy oraz innych przepisów związanych z zatrudnieniem jest dobrowolne.
Informacje o etapach naboru:
- I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie II etapu.
- II etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami. Informacja o wybranym kandydacie zostanie umieszczona na stronie http://bip.wiw.kielce.com.pl/ - w zakładce Praca.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje zostaną komisyjnie zniszczone 3 miesiące po zakończeniu naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 41 362 14 39 wew. 116
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne (ekonomia, finanse, rachunkowość)
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w obszarze finansowo-księgowym
pozostałe wymagania niezbędne:- Wiedza z zakresu znajomości klasyfkacji budżetowej.
- Wiedza z zakresu przepisów o rachunkowości, finansach publicznych.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.
- Kopia prawa jazdy lub oświadczenie o posiadaniu niniejszego uprawnienia.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w pracy w jednostach budżetowych ( świadectwo pracy, zaświadczenie od pracodawcy)Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu