Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
ul. Ściegiennego 205,
25-116 Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych, ewidencja zapisów księgowych i operacji gospodarczych oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w ramach operacji bankowych.
  • Przygotowywanie sprawozdań budżetowych - finansowch i statystycznych Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach; weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowy sprawozdań sporządzanych przez jednostki podległe oraz sporządzanie sprawozdań łącznych.
  • Monitorowanie wydatków i dochodów budżetowych poprzez rozliczanie stanów ksiegowych.
  • Przeprowadzanie kontroli w jednostek podległych w zakresie prawidłowości gospodarki finansowej przy realizacji zadań Inspekcji.
  • Obsługa systemów informatycznych, w tym systemu obsługi Budżetu Państwa TREZOR i systemów bankowych NBE i NBP - VideoTel.


Warunki pracy

- praca wykonywana jest zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
- praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych;
-budynek nie w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo - brak wind i podjazdów;


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedziba w Kielcach, ul. Ściegiennego 205, 25-116 Kielce.
W przypadku złożenia dokumentów Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(Dz. U 2014 r, poz.1182) w celu rekrutacji, a w przypadku zatrudnienia –na potrzeby zatrudnienia. W przypadku zatrudnienia Państwa dane osobowe będą udostępniane uprawnionym organom na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 ustawy Kodeks pracy oraz innych przepisów zawiązanych z zatrudnianiem jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikający z art. 22 ustawy Kodeks pracy oraz innych przepisów związanych z zatrudnieniem jest dobrowolne.

Informacje o etapach naboru:
- I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie II etapu.
- II etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami. Informacja o wybranym kandydacie zostanie umieszczona na stronie http://bip.wiw.kielce.com.pl/ - w zakładce Praca.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje zostaną komisyjnie zniszczone 3 miesiące po zakończeniu naboru.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 41 362 14 39 wew. 116



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne (ekonomia, finanse, rachunkowość)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w obszarze finansowo-księgowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z zakresu znajomości klasyfkacji budżetowej.
  • Wiedza z zakresu przepisów o rachunkowości, finansach publicznych.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.
    • Kopia prawa jazdy lub oświadczenie o posiadaniu niniejszego uprawnienia.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w pracy w jednostach budżetowych ( świadectwo pracy, zaświadczenie od pracodawcy)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi