Opis stanowiska pracy
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie WielkopolskimDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaLubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Ocena efektywności systemu opieki nad dzieckiem poprzez: gromadzenie i sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, zasięganie informacji o sposobie realizacji przez samorządy zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, sporządzanie raportów dotyczących sposobu realizacji zadań, wyniku postępowań kontrolnych, przygotowywanie innych informacji, wystąpień i prezentacji.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zezwoleń na prowadzenie: placówki opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówki opiekuńczo-terapeutycznej, interwencyjnego ośrodka preadopcyjnego.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wydawania zezwoleń na przyjęcie do placówki opiekuńczo – wychowawczej dziecka ponad dopuszczalną liczbę miejsc.
- Współdziałanie z Ministrem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy opracowywaniu, realizacji i finansowaniu programów z obszaru wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, w tym rozpoznanie potrzeb (w tym finansowych) samorządów w zakresie realizowanych zadań z obszaru wspierania rodziny i pieczy zastępczej, przygotowywanie umów z samorządami, którym przyznano dofinansowanie na realizację zadań obszaru wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, rozliczanie dotacji i analiza sprawozdań z realizacji zadania, kontrola realizacji programu.
- Przyjmowanie klientów, rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Prowadzenie wojewódzkich rejestrów placówek opiekuńczo - wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo- terapeutycznych oraz interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych, wolnych miejsc w placówkach opiekuńczo - wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych oraz interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych.
- Sporządzanie wytycznych do realizacji przez jednostki samorządu terytorialnego zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
Warunki pracypraca w terenie
nietypowe godziny pracy
krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji)
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą,wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze wspierania rodziny i systemie pieczy zastępczej lub co najmniej 2 letnie doświadczenie w administracji.
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość przepisów prawa z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o finansach publicznych.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej.
- Łatwość nawiązywania kontaktu z dzieckiem, umiejętności pracy w zespole, w stresie, empatia, asertywność, efektywna komunikacja.
- Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji MS Power Point.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość obsługi sprawozdań w systemie CAS oraz programu Intracom.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-19
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu