Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie WielkopolskimKomendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. gen. J. Dąbrowskiego 3
66-400 Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Odpowiedzialność za przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej z komórek organizacyjnych komendy miejskiej PSP oraz innych instytucji, wydawanie dokumentów, a także przygotowanie korespondencji do wysyłki,
- Zarządzanie dokumentacją zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno – archiwalnej, a także archiwizowanie i przekazywanie dokumentów akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum komendy miejskiej psp,
- Prowadzenie archiwum komendy miejskiej psp, w tym archiwizacja, udostępnianie, brakowanie,
- Prowadzenie terminarza spotkań, narad, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych oraz zabezpieczenie pod względem logistycznym i obsługa spotkań, narad,
- Odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących,
- Sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów,
- Obsługa komputera, poczty elektronicznej, systemu faksowo-mailowego,
- Przygotowywanie pism na polecenie przełożonego
- Prowadzenie określonych przepisami książek i rejestrów,
- Prowadzenie kroniki jednostki organizacyjnej,
- Prowadzenie biblioteki i zasobu bibliotecznego komendy miejskiej psp,
- Obsługa telefoniczna petenta zewnętrznego i wewnętrznego.
- Wystawianie polecenia wyjazdu służbowego (delegacji) dla prcowników cywilnych i funkcjonaiuszy PSP komendy.
Warunki pracyPraca administracyjno-biurowa w godzinach 7:30-15:30,
narzędzia pracy - komputer stacjonarny , sprzęt biurowy,
praca przy monitorze powyżej 4 godz. dziennie,
praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz petentami w udzielaniu wyjaśnień, instruktażu, wymianie informacji itp.,
praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
praca w środowisku alergizującym,
budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak podjazdów, wąskie korytarze, niedostosowane toalety)
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w sekretariacie w zaklejonej kopercie z dopiskiem
„REKRUTACJA – SEKRETARIAT”, imię i nazwisko.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, nr telefonu,
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu do jednostki), niekompletne i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Proces naboru składa się z dwóch etapów:
- weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci, którzy zakwalifikowani zostaną do kolejnego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefoniczne o terminie jej przeprowadzenia.
Dodatkowe informacje – Wydział Organizacyjno – kadrowy KM PSP:
095-733-84-10 Monika Fijałkowska,
095-733-84-11 Monika Ostrycharz.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej,
- Bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internetu) oraz urządzeń biurowych,
- Umiejętność redagowania pism
- Nieposzlakowana opinia
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Podstawowa znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów dotyczących funkcjonowania kancelarii tajnych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-12-18
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu