#

starszy specjalista

Urząd Morski w Gdyni

Gdynia, pomorskie

Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Gdyni

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw przygotowania dokumentacji w Wydziale Przygotowania Inwestycji

81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje materiały do postępowań przetargowych (do i powyżej 130 tys. zł) na opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskuje decyzje i uzgodnienia niezbędne do otrzymania pozwolenia na budowę
  • wykonuje zadania z zakresu przygotowania inwestycji w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego, tj. zgodnego z harmonogramem, przepisami prawnymi oraz zapisami umów
  • współdziała z Wydziałem Realizacji Inwestycji oraz Wydziałem Oddziaływania Inwestycji na Środowisko na etapie projektowania i realizacji zadań
  • współpracuje z jednostkami projektowymi w zakresie opracowywania dokumentacji projektowej, niezbędnej do realizacji robót w zakresie inwestycji
  • przygotowuje i uczestniczy w naradach z Wykonawcami projektów oraz Przedstawicielami zewnętrznych instytucji


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: - krajowe wyjazdy służbowe, - zagrożenie korupcją, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


Czynniki szkodliwe dla zdrowia: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4 godzin dziennie, - zmienne warunki atmosferyczne


Narzędzia i materiały pracy: - komputer


Infrastruktura - bariery architektoniczne: - winda - brak podjazdu - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - drzwi odpowiedniej szerokości - brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu), • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru, • aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone, • wynagrodzenie: zasadnicze brutto od 7181,17 zł do 8298,30 zł + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe wynagrodzenie roczne, • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu, • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 58 355 34 67 lub 59 858 47 30


 


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe (kierunek: budownictwo, inżynieria środowiska, architektura lub inne techniczne pokrewne)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze: budownictwo, w tym 1 rok przy przygotowaniu lub realizacji inwestycji budowlanych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów dotyczących prawa budowlanego
  • Znajomość przepisów dotyczących prawa wodnego
  • Znajomość przepisów dotyczących prawa zamówień publicznych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia/studium podyplomowe w zakresie zamówień publicznych
  • Kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych, prawa budowlanego, kosztorysowania
  • Znajomość programu AutoCAD
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia świadectwa ukończenia studiów (studium) podyplomowych w zakresie zamówień publicznych
  • Kopia certyfikatu potwierdzającego znajomość programu AutoCAD

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Gdyni
    Kancelaria Ogólna
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi