Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzezinach

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw organizacyjnych w Wydziale Kontrolno-Rozpoznawczym

95-060 Brzeziny ul. Ludwika Waryńskiego 55

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu, przyjmowanie petentów, wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych polegających na odbiorze i ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, obsługa systemu EZD RP, E-PUAP,
  • prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów zgodnie z przyjętą dla Komendy Powiatowej PSP w Brzezinach „Instrukcją kancelaryjną” i „Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt”,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji oraz prowadzenie dokumentacji z ich przebiegu,
  • realizowanie zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji wpływających do Komendanta Powiatowego PSP w Brzezinach, prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i petycji.
  • realizowanie zadań z zakresu opracowywania propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej, analizowanie stanu przyznanych etatów,
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Powiatowej PSP w Brzezinach, spraw związanych z archiwizacją dokumentów, brakowaniem dokumentacji, prowadzenie archiwum zakładowego udostępnianiem dokumentacji oraz analizowanie potrzeb w tym zakresie,
  • ewidencjonowaniem pieczęci i stempli będących na stanie komendy,
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej PSP w Brzezinach,
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej PSP w Brzezinach,
  • obsługa spraw socjalnych emerytów i rencistów Komendy Powiatowej PSP w Brzezinach,
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP w Brzezinach,
  • zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej Komendy Powiatowej PSP w Brzezinach.


Warunki pracy

praca biurowo-administracyjna w siedzibie Komendy Powiatowej PSP                w Brzezinach,


praca w systemie codziennym w godzinach 7:30- 15:30,


praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,


narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner
i inne przedmioty biurowo-administracyjne,


wyjazdy służbowe i szkolenia,


obsługa petentów i podmiotów zewnętrznych,


budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi - praca wymaga częstego przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku – brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób z niepełnosprawnością ruchową.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Kompletną dokumentację w zamkniętej kopercie należy składać w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzezinach, ul. Waryńskiego 55 od poniedziałku od piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, bądź za pośrednictwem poczty do dnia 25.09.2023r. 


Kopertę należy opisać: „Nabór na stanowisko starszego specjalisty d.s. organizacyjnych (Korpus Służby Cywilnej) w Wydziale Kontrolno-Rozpoznawczym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej  w Brzezinach – imię i nazwisko”


 
Oferty złożone po terminie (tj. po 25.09.2023 r. liczy się data wpływu do sekretariatu Komendy, a nie data stempla pocztowego) lub które nie zawierają kompletu dokumentów bądź nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
 
Po złożeniu dokumentów nadaje się kandydatowi numer identyfikacyjny, który będzie wykorzystywany przy publikacji wyników postępowania kwalifikacyjnego (wykaz imienny nie będzie publikowany). Numer identyfikacyjny będą stanowiły 4 ostatnie cyfry numeru PESEL.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej,
  • znajomość Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się pakietem MS Office tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność koordynacji prac związanych z organizacją uroczystości i imprez promocyjnych związanych z działalnością PSP (promocyjnych, informacyjnych lub edukacyjnych),
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • sumienność, dokładność, rzetelność, terminowość i samodzielność,
  • zdolność logicznego i analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP (Zarządzenie Nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej),
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających odbyte szkolenia.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-09-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzezinach
    ul. Waryńskiego 55
    95-060 Brzeziny

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/09/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi