W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Strategic Buyer w zakładzie produkcyjnym
Miejsce pracy: cały regionDla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, w związku z rozwojem struktur organizacyjnych, pozyskaniem nowych Klientów, poszukujemy osoby na stanowisko: Strategic Buyer.
Zakres obowiązków:
- koordynowanie procesów zakupowych w obszarze surowców strategicznych
- obsługa klienta zewnętrznego, w szczególności poprzez:
- przegląd rynku oraz wyszukiwanie dostawców
- tworzenie i wdrażanie strategii zakupowych w zakresie podległych geograficznie rynków, ocena i akceptacja dostawców z zastosowaniem metod analizy ryzyka
- tworzenie, wdrażanie oraz ciągła poprawa lokalnych procedur zakupowych
- przetwarzanie zapytań, składanie i obsługa zamówień
- przetwarzanie i obsługa reklamacji, nadzór terminowości realizacji oraz logistyczna obsługa zleceń celem osiągnięcia założonych wskaźników oraz minimalizacji kosztów
- współpracę z sekcją organizacji przedsiębiorstwa w zakresie fakturowania obrotu towarowego
- realizacja polityki zakupowej grupy
- modyfikacja procesów w ramach procesu zakupowego
Wymagania:
- praktyczna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustna i pisemną
- kilkuletnie doświadczenie w realizacji procesów zakupowych w firmie produkcyjnej
- znajomość dokumentacji handlowej i procedur zakupowych
- wysoki poziom umiejętności w zakresie komunikacji i negocjacji
- samodzielność, zaangażowanie w realizację celów firmy, odpowiedzialność i nastawienie na współprace
Korzyści:
- konkurencyjne wynagrodzenie
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki merytorycznemu wsparciu ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w obszarze zakupów
- możliwość stałego podnoszenia kompetencji językowych
- bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multi-Sport, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, kursy językowe, bony świąteczne)
- przyjazna atmosfera pracy
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania grupy odbiorców