Starszy Specjalista ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: KrakówMiejsce pracy: okolice Krakowa, woj. małopolskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Stacjonarne wsparcie pracowników firmy w zakresie problemów technicznych,
- Administrację i rozwiązywanie problemów z sieciami, okablowaniem, oprogramowaniem, komputerami, terminalami i sprzętem peryferyjnym,
- Zakup wyposażenia informatycznego i doradztwo w wyborze sprzętu,
- Prowadzenie podstawowych szkoleń użytkowania systemów informatycznych,
- Sporządzanie dokumentacji w firmowym systemie.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Wykształcenia kierunkowego, preferowane wyższe,
- Bardzo dobrej znajomości produktów MS Office oraz systemu Windows,
- Dobrej znajomości Windows Server oraz sieci LAN i WAN,
- Podstawowej znajomości produktów Citrix, Halo lub SAP,
- Języka angielskiego na poziomie B2,
- Gotowości do pracy w niestandardowych godzinach w przypadku awarii.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w firmie w międzynarodowym środowisku,
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych łącznie z prywatną opieką medyczną,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz najwyższe standardy.