Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.
Oferta wyróżniona

Starszy Specjalista ds. Kadr i Płac

Kraków, małopolskie

Syntegia Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. k

Opis stanowiska pracy

Naszym Partnerem jest Kancelaria Rachunkowa, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podatkowej, księgowej, finansowej oraz kadrowo - płacowej firm. Kancelaria od ponad 18 lat nieustannie się rozwija, rozszerzając zakres swoich usług oraz budując coraz to wyższe standardy obsługi. Przewagą konkurencyjną firmy jest wieloletnie doświadczenie w branży, zróżnicowany portfel, ponad 200 klientów oraz zaangażowany i zgrany, 20 osobowy zespół.

 

Starszy Specjalista ds. Kadr i Płac

(Kancelaria Rachunkowa)

Miejsce pracy: Kraków/Rondo Mateczne

Wymagania

Cel stanowiska:

  • Poszukujemy osób, które chciałyby związać się z firmą w dłuższej perspektywie. Mile widziane również osoby, które po raz ostatni chciałyby zmieniać pracę przed pójściem na zasłużoną emeryturę! :)

Zadania na oferowanym stanowisku:

  • Bieżący kontakt z klientami obsługiwanych spółek – wsparcie merytoryczne w zakresie prawa pracy, rozwiązywanie aktualnych problemów, budowanie pozytywnych relacji opartych na dobrej współpracy.
  • Obsługa kadrowo-płacowa strategicznych podmiotów gospodarczych należących do portfela klientów.

Obsługa Kadrowa:

  • Opracowanie i przekazanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia tj. umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i innej wynikającej ze stosunku pracy.
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników od momentu zatrudnienia do chwili zakończenia współpracy z danym pracownikiem.
  • Prowadzenie ewidencji i ważności badań lekarskich i szkoleń BHP.
  • Przygotowanie pełnej dokumentacji do ZUS w zakresie dokonywania zgłoszeń, zmian oraz wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców ( ZUS ZUA, ZZA, ZIUA, ZCNA, ZWUA itp.).
  • Przygotowywanie okresowych, standardowych raportów w zakresie zmian dotyczących stanu zatrudnienia, ilości wykorzystanych urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych, terminów ważności szkoleń bhp, zaświadczeń o zdolności do pracy.

Obsługa Płacowa:

  • Sporządzanie listy płac - zapewnienie prawidłowego, sprawnego, terminowego naliczania i rozliczania wynagrodzeń oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
  • Rozliczanie umów zleconych i umów o dzieło.
  • Rozliczanie i monitorowanie m. in. składek do ZUS, podatku dochodowego, rozliczenia z US,
  • Obsługa programu Płatnik oraz systemu kadrowo-płacowego (Symfonia).
  • Przygotowywanie danych i sporządzenie sprawozdań, raportów oraz informacji statystycznych (PIT, ZUS, GUS, PFRON, PPE).
  • Przygotowywanie dokumentów dla pracownika m.in.: o zaświadczeń o zatrudnianiu i wynagrodzeniu, o miesięcznych informacji o wysokości wynagrodzeń ( np. paski wynagrodzeń, RMUA).
  • Przygotowywanie uzgodnionych raportów płacowych.

Nasze oczekiwania:

  • Min. 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac.
  • Doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu listy płac – warunek konieczny.
  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych, a także społecznych oraz gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju – warunek konieczny.
  • Mile widziane osoby, które miały okazję pracować w firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe (biura rachunkowe) lub w wewnętrznym dziale kadr i płac w firmie o min. poziomie zatrudnienia 20-25 osób.
  • Wykształcenie średnie.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office w tym dobra znajomość programu Excel oraz programu Płatnik.
  • Znajomość programów: Symfonia Kadry i Płace (dodatkowy atut).
  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
  • Na tym stanowisku „pedantyzm” jest zaletą :)
  • Bardzo dobra umiejętność planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetów.
  • Wysokie zdolności interpersonalne, czyli: dobra komunikacja i umiejętność pracy z klientem.

Pracodawca oferuje:

  • Przyjazne środowisko oraz wysoka kultura pracy.
  • Gwarantowany work - life balance oraz rozliczanie ewentualnych nadgodziny.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy.
  • Samochód do celów służbowych, wykorzystywany w przypadku wizyt u strategicznych klientów.
  • Pomoc ds. organizacyjnych – osoba odpowiedzialna za odbieranie dokumentów od klientów.
  • Przestronne i komfortowe biuro zlokalizowane w prestiżowym budynku biurowym.
  • Dodatkowe benefity, karta LuxMed lub karta Multisport.
  • Coroczne wyjazdy integracyjne – krajowe lub zagraniczne.
  • Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania.
  • Dostęp do projektów, które niejednokrotnie będą dla Ciebie dużym wyzwaniem zawodowym. Nie martw się – możesz liczyć na wsparcie przełożonego oraz szkolenia wewnętrzne.
  • Filiżanka aromatycznej kawy na dobry początek dnia :)

Kilka słów od Syntegia HR:

  • Dziękujemy za możliwość kontaktu z Tobą oraz za poświęcony czas na zapoznanie się ze szczegółami oferty. Liczymy na jej pozytywne rozpatrzenie :)
  • Chcemy poinformować, że zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi aplikacjami, jednak kontakt pojawi się z osobami, które spełnią kryteria selekcji wskazane przez naszego Klienta.
  • Wszelkie dodatkowe informacje zostaną przekazane kandydatom podczas rozmowy telefonicznej z HR Project Managerem.
  • Dołożymy wszelkich starań, aby wywiady telefoniczne i spotkania odbyły się w dogodnym terminie.
  • Gwarantujemy pełną dyskrecję i poufność.

Poznajmy się !!!

Prezentacja firmy

Syntegia HR jest reprezentantem interesów zarówno Klienta jak i Kandydata. Naszym... nadrzędnym zadaniem jest znalezienie płaszczyzny porozumienia zawodowego dla obu stron. Uważamy, że tylko takie podejście jest gwarantem pełnego sukcesu.

Głównym założeniem naszej pracy jest budowanie długotrwałych relacji biznesowych z kadrą menadżerską jak i kandydatami, opartych na indywidualnym podejściu, wzajemnym zaufaniu i merytoryce.

W swojej codziennej pracy realizujemy kompleksowe projekty rekrutacyjne na stanowiska wyższego i średniego szczebla z różnych gałęzi biznesu. Ponadto wspieramy menadżerów, specjalistów jak również młodych ludzi w określeniu oraz realizacji postawionych celów zawodowych.

Proponujemy konkretne rozwiązania oraz indywidualne podejście do każdego projektu zarówno w sferze rekrutacji jak i dla tych wszystkich, którzy w sposób świadomy i przemyślany chcą zarządzać oraz planować swoją karierę zawodową.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Finanse , Praca Administracja / Sekretariat
do góry