W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Starszy Specjalista ds. Architektury Procesów Biznesowych (E-commerce)
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego międzynarodowego łódzkiego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko - Starszy Specjalista/ Ekspert ds. Architektury Procesów Biznesowych (E-commerce).
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Analizowanie procesów i wymagań biznesowych;
- Współpraca z Działem Marketingu oraz Działem IT i programistami w celu tworzenia specyfikacji wymagań biznesowych i systemowych;
- Modelowanie i ponowne mapowanie procesów biznesowych;
- Wsparcie w opracowywaniu i optymalizacji obecnych procesów i wdrażaniu nowych rozwiązań;
- Analizowanie i monitorowanie miar efektywności biznesowej procesów.
Wymagania:
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku w obszarze architektury rozwiązań biznesowych;
- Wyksztalcenie wyższe (preferowane kierunki Informatyka w biznesie, Analityka biznesowa, lub pokrewne);
- Znajomość dowolnych programów i aplikacji pomagających w opisywaniu i modelowaniu procesów (np. ARIS);
- Umiejętność modelowania procesów biznesowych i znajomość metodyki BPMN 2.0;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Proaktywna postawa i zaangażowanie;
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Mile widziany certyfikat PMP oraz znajomość branży E-commerce.
Korzyści:
-Stabilność zatrudnienia;
-Umowa o pracę;
-Szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych;
-Świetna atmosfera;
-Możliwość rozwoju w strukturach firmy;
-Dofinansowanie do wczasów pod gruszą.