Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2019.

Starszy Specjalista ds. aplikacji IT (JAVA/SQL)

Kraków, małopolskie

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref: TOK/2019/31

Miejsce pracy: Kraków /Katowice /Bielsko-Biala /Opole

 

Czego oczekujemy?

  • Praktycznej znajomości programowania w JAVA
  • Znajomości relacyjnych baz danych
  • Praktycznej znajomości języków SQL, PL/SQL
  • Doświadczenia w pracy z pakietem SQL Developer
  • Doświadczenia w pracy ze środowiskiem opartym na systemie Windows Server
  • Znajomości zasad ITIL

Mile widziane:

  • Znajomość obsługi Web serwerów: IIS i Apache

Wymagania

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Prace programistyczne: budowa i rozwój aplikacji w JAVA (w tym interfejs graficzny użytkownika oraz usługi webservice)
  • Administracja systemami informatycznymi zgodnie z metodyką ITIL
  • Raportowanie bezpośrednio z baz danych w oparciu o narzędzia SQL
  • Analiza dokumentacji technicznej systemów informatycznych i środowisk integracyjnych
  • Wsparcie oraz uczestnictwo w projektach IT
  • Współpraca z Dostawcami systemów informatycznych i z użytkownikami biznesowymi
  • Realizacja zgłoszeń użytkowników, zarejestrowanych na portalu Help Desk

Co oferujemy?

  • Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem
  • Transfer wiedzy w zakresie obsługiwanej aplikacji
  • Udział w projektach IT na rzecz Grupy TAURON
  • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość wyboru lokalizacji miejsca pracy: Kraków, Katowice, Bielsko-Biała lub Opole
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe, dostęp do platformy e-learning, dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka, akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON, Pracowniczy Program Emerytalny, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS

Prezentacja firmy

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy usługi na rzecz Klientów wewnętrznych w ramach... Grupy TAURON, czyli innych spółek Grupy oraz ich Klientów.

W ramach 4 Centrów Usług Wspólnych TAURON Obsługa Klienta świadczy następujące usługi:
Finansowo-księgowe (Centrum Usług Wspólnych Rachunkowość)
Teleinformatyczne i informatyczne (Centrum Usług Wspólnych IT)
Kadrowo-płacowe (Centrum Usług Wspólnych HR)
Obsługę Klienta zewnętrznego (Centrum Usług Wspólnych Obsługa Klienta)

Spółka prowadzi ponadto obsługę kancelaryjną innych spółek Grupy TAURON, a także koordynuje projekty rozwojowe na ich zlecenie.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - ERP , Praca IT - Kontrola jakości , Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca Grafika / Projektowanie
do góry