Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Żywcu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw sekretarsko - biurowych i kancelaryjnych w Zespole do spraw Prezydialnych

Komenda Powiatowa Policji w Żywcu Al.Piłsudskiego 52 34-300 Żywiec

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie obsługi organizacyjnej i kancelaryjno-biurowej Komisariatu Policji w Węgierskiej Górce
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji pomocniczych w celu właściwej ewidencji dokumentów
  • przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych mogących zawierać środki chemiczne lub materiał biologiczny do badań
  • archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do składnicy akt w celu właściwego obiegu dokumentów, udzielanie instruktarzy dot.prawidłowego przygotowania dokumentów celem przekazania ich do składnicy akt
  • obsługa komputera oraz systemu faxowo-mailowego
  • sporządzanie comiesięcznych wykazów obecności funkcjonariuszy w służbie
  • telefoniczne i osobiste udzielanie informacji stronom, instytucjom uprawnionym takim jak sądy, prokuratury a także inne jednostki Policji
  • gromadzenie, aktualizowanie i zapoznawanie z aktami prawnymi policjantów i pracowników


Warunki pracy

Praca w systemie czterogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy, czas pracy przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała-siedząca. Permanentna obsługa klienta zewnętrznego. Stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Komisariatu Policji w Węgierskiej Górce przy ulicy Zielonej 43 , 2 piętro.Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie 1300,-zł brutto+dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Dokumenty prosimy składać/przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem na kopercie :nabór na stanowisko starszy referent.Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo (w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyzwanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 33 8672 218.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność komunikowania się
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • rzetelność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-03-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Żywcu Al.Piłsudskiego 52 34-300 Żywiec Dyżurny KPP w Żywcu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/02/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi