Opis stanowiska pracy


Urząd Statystyczny w Zielonej Górze

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw obsługi sekretariatu w Wydziale Organizacji i Rejestrów

65-954 Zielona Góra ul. Spokojna 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługuje pisma wpływające do sekretariatu za pomocą poczty elektronicznej oraz poprzez system elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD/ eBiuro)
  • Przekazuje pisma zgodnie z dekretacją dyrekcji Urzędu
  • Organizuje udział dyrekcji w spotkaniach, konferencjach oraz uroczystościach związanych z reprezentowaniem Urzędu
  • Prowadzi kalendarium spotkań
  • Przygotowuje pisma urzędowe oraz notatki na potrzeby dyrekcji
  • Obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą w formie papierowej
  • Udziela zwięzłych informacji telefonicznych interesantom Urzędu
  • Organizuje narady kadry kierowniczej Urzędu i je protokołuje
  • Koordynuje obieg dokumentów między komórkami organizacyjnymi Urzędu
  • Prowadzi książkę kontroli
  • Uczestniczy w realizacji projektów prowadzonych przez Wydział Organizacji i Rejestrów


Warunki pracy


  • praca w siedzibie Urzędu

  • praca administracyjno-biurowa

  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)

  • wymuszona pozycja ciała

  • oświetlenie sztuczne i naturalne

  • praca przy monitorze ekranowym

  • brak windy

  • przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze

  • Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-zielonej-gorze/oferty-pracy/



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pracy na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności: Word, Excel, PowerPoint
  • Obsługa komputera w środowisku MS Windows
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja interpersonalna i pisemna
  • Rzetelność
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Poszukiwanie informacji
  • Podstawowa znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Myślenie analityczne
  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Negocjowanie
  • Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
    ul. Spokojna 1
    65-954 Zielona Góra
    Wydział Kadr i Szkolenia pok. 314

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi