Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Zielonej Górze

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw obsługi sekretarsko- kancelaryjnej i archiwum zakładowego Dział Administracyjno- Gospodarczy

65-762 Zielona Góra Aleja Wojska Polskiego 67A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie i rejestracja w rejestrze przesyłek wpływających i systemach dedykowanych w celu przekazania do dekretacji Dyrektorowi, rejestracja i przygotowanie korespondencji do wysłania w celu jej ekspedycji oraz obsługa i ewidencja dokumentacji normatywów wewnętrznych, rejestru skarg i wniosków, wniosków o dostęp do informacji publicznej, kontroli wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Obsługa centrali telefonicznej, faksu, poczty elektronicznej, e-doręczeń, systemów e-faktur, e-puap, EZD i innych systemów łączności, łączenie rozmów, przyjmowanie interesantów w celu udzielenia im informacji, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwej komórki organizacyjnej.
  • Prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych pracowników, wydawanie delegacji służbowych oraz załatwianie formalności związanych z wyjazdami służbowymi w celu udokumentowania podróży służbowych.
  • Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z przepisami prawa, w tym przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych ze wszystkich komórek organizacyjnych, przechowywanie, zabezpieczanie, porządkowanie i udostępnianie zgromadzonej dokumentacji i prowadzenie jej ewidencji, w tym spraw prowadzonych w EZD.
  • Obsługa spotkań i gości Dyrektora oraz przygotowywanie protokołów, notatek, pism, normatywów wewnętrznych i innych dokumentów w zakresie ustalonym przez Dyrektora.


Warunki pracy

Urząd jest dostosowany do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami. Istnieje możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb osoby z niepełnosprawnością. Brak barier architektonicznych, odpowiednio dostosowane toalety, ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji, pracy biurowej lub obszarze archiwalnym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obsługa komputera, urządzeń i programów biurowych
  • Znajomość obsługi kancelaryjnej oraz zasad prowadzania archiwum zakładowego
  • Dobra organizacja pracy
  • Odporność na stres
  • Komunikatywność, otwarty stosunek do klienta, umiejętność przekazywania informacji, w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym, Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz Zarządzenia nr 39 Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 31 marca 2022 r. w sprawie nadania statutu Archiwum Państwowemu w Zielonej Górze
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie archiwalne (kurs archiwalny co najmniej I- go stopnia)
  • Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu archiwalnego co najmniej I- go stopnia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Skrzynka pocztowa znajdująca się przy drzwiach do Archiwum Państwowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 67A, 65-762 Zielona Góra; drogą pocztową lub przy pomocy e-PuAP: /7r62b9uvkt/SkrytkaESP

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    31/01/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi