Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw prezydialnych w Zespole ds. Prezydialnych

65-332 Zielona Góra Ul. Partyzantów 40

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządza spisy archiwalne oraz przekazuje dokumentację do składnicy akt KMP w Zielonej Grxe, w celu prawidłowgeo funkcjonowania jednostki i rozliczanie dokumentacji po wykorzystaniu;
  • Kwalifikuje i kieruje do odpowiedniej komórki całości dokumentacji wpływającej do Komisariatu Policji I oraz rejestruje wpływającą i wychodzacą korespondencję;, przepisów prawnych w rejestrach;
  • Prowadzi dziennik korespondencyjny, skorowidz alfabetyczny, dziennik przepisów oraz prawidłowe i terminowe przekazywanie korespondencji, w celu zapewnienia właściwego obiegu wytwarzanych dokumentów;
  • Sporządza odpowiedzi na wpływające pisma i telegramy zgodnie z dekretacją Komendanta i jego Zastepcy;
  • Obsługuje petentów i przedstawicieli podmiotów zewnętrznych poprzez kwalifikowanie problemu i przekierowanie do odpowiedniej komórki;
  • Przekazuje oraz odbiera akta i inną dokumentację z Prokuratury, jednostek i komórek organizacyjnych KMP;
  • Rozlicza Dzienniki Korespondencyjne i inne dzienniki po zatwierdzeniu protokołów akt przekazanych do archiwum w celu odpowiedniego i terminowego pokierowania osób, dokumetacji oraz udzielenia informacji o sposobie załatwienia sprawy;
  • Zapewnia dostepność druków oraz innych materiałów biurowych na potrzeby prawidłowego funkcjonowania Komisariatu;
  • Zapoznaje w sposób udokumentowany funkcjonariuszy i pracowników Komisariatu z wpływajacymi aktami prawny i i innymi dokumetami, w celu realizacji ustawowych zadań Policji.


Warunki pracy

Budynek Komisariatu Policji I w Zielonej Górze, usytuowany jest przy Oś.Pomorskim 8A,. Budynek użyteczności publicznej o charakterze administracyjno biurowym, przeznaczony do kompleksowej obsługi interesantów: -stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym,                                         


- oświetlenie naturalne i sztuczne,


- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj.komputer, drukarka, telefon itp.


- czas pacy zgodnie z przepisami ustawy o słuzbie cywilnej


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Planowane rozpoczęcie pracy - w ciągu 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia. Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji ds Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa;


Wzory wymaganych oświadczeń,  znajdują sie na stronie interentowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze uL.Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra Zespół Kadr i Szkolenia

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/01/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi