Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
ul. Partyzantów 40,
65-332 Zielona Góra,


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji jawnej
  • • Prowadzenie wymaganych jawnych dzienników (korespondencyjnych, podawczych, przepisów, książek doręczeń), rejestrów i ewidencji: obiegu informacji koordynacyjnych, zdawania i pobierania kluczy, czasu pracy – list obecności, urlopów i zwolnień lekarskich, nadgodzin, połączeń z telefonu i faksu służbowego, pieczęci stempli i referentek, przesyłek odebranych nadanych zwykłych i poleconych
  • • Przyjmowanie i przechowywanie spraw ostatecznie załatwionych oraz przygotowanie i przekazanie ich do archiwum
  • • Prowadzenie dzienników korespondencyjnego, przyjmowanie i wysyłanie dokumentów niejawnych ZASTRZEŻONE, przechowywanie i archiwizowanie ich.
  • • Prowadzenie elektronicznego systemu urlopów i zwolnień lekarskich SWOP
  • • W zakresie udzielonych uprawnień wspomaga w rejestrowaniu zdarzeń w oparciu o meldunki KSIP


Warunki pracy

- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym,
- stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy, fax, telefon
- obsługa komputera,
- czas pracy zgodnie z przepisami o ustawy o służbie cywilnej.
- możliwość poruszania się po budynku - obecność windy


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 1 miesiąca od publikacji ogłoszenia.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane
po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: www.dsc.kprm.gov.pl

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,1944 plus dodatek za wysługę lat ( 5%-20%).
Listy kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem II etapu naboru.
Planowane techniki i metody naboru:
-test wiedzy,
-rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość: o Zasady pracy kancelaryjnej;
  • o Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania Dz.U z 2011 nr 14 poz.67,
  • o Zarządzenie nr 920 KGP z dnia 11. 09. 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji z późn.zm
  • o Zarządzenie nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.12.2007 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji z późn.zm.;
  • o Ustawa z dn. 21.11.2008 r. o służbie cywilnej;
  • o Zarządzenie Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dn.06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej.
  • o Kodeks pracy: dział szósty - Czas pracy, Dział siódmy – Urlopy pracownicze.
  • o Znajomość zasad Dress Code
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • • umiejętność biegłej obsługi komputera,
  • • łatwość komunikacji, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia,
  • • umiejętność pracy w zespole
  • • asertywność i umiejętność przekonywania


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • o kopie świadectw pracy
  • o kopie odbytych kursów, przeszkoleń i uprawnień

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi