Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji
ul. Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Zielonej Górze oraz innych komórek organizacyjnych
  • 2. Przyjmowanie z Poczty Specjalnej całości korespondencji adresowanej na KMP, ewidencja pism wpływających i wychodzących, rejestrowanie książek;
  • 3. Ewidencjowanie korespondencji o klauzuli "zastrzeżone”:
  • 4. Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendantom w celu właściwego obiegu dokumentów jawnych i zastrzeżonych, przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją do komórek/jednostek organizacyjnych w celu nadania dalszego biegu sprawom
  • 5. Gromadzenie, kompletowanie, ewidencjonowanie resortowych aktów prawnych, dokonywanie ich dystrybucji oraz aktualizacji w celu wdrożenia w życie obowiązujących przepisów i prawidłowego obiegu dokumentów jawnych
  • 6. Redagowanie pism i aktów prawnych na polecenie przełożonego - w celu wsparcia pracy Komendantów
  • 7. Sprawdzanie pod względem formalnym projekty aktów normatywnych oraz projekty decyzji;
  • 8. Branie udziału w czynnościach związanych z przekazywaniem jednostkom i komórkom organizacyjnym w przypadkach zmian na stanowiskach - w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki
  • 9. Prowadzenie grafiku dyżurów, terminarza spotkań, narad, przygotowywanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z interesantami gośćmi, pobieranie pism z biura przepustek;
  • 10. Przygotowywanie i opracowanie dokumentów przeznaczonych do archiwizacji wytworzonych w ramach działania sekretariatu i Zespołu Prezydialnego, sporządzanie na bieżąco spisów akt kat. A i B oraz protokołów brakowania kat. BC i przekazywanie ich do składnicy akt KMP
  • Przekazywanie poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom podległych komórek i jednostek organizacyjnych


Warunki pracy

- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
- umiejętność kontaktu z klientem zewnętrznym, reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 1 miesiąca od publikacji ogłoszenia. Proponowane wynagrodzenie miesięcznie: wynagrodzenie zasadnicze 2334,- zł brutto plus dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy – od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. W ofercie należy podać nr ogłoszenia.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: www.dsc.kprm.gov.pl
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane
po terminie nie będą brane pod uwagę.
Listę kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w o ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra, na co najmniej
3 dni przed rozpoczęciem II etapu naboru.
Planowane techniki i metody naboru:
-test wiedzy,
-rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie adminiostracyjnne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów:
  • o Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania Dz.U. z 2011 nr 14 poz.67:
  • o Decyzja Nr 16/2009 Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. w sprawie zasad pracy kancelaryjnej w komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. i w jednostkach nadzorowanych przez Komendanta Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp
  • o Zarządzenie nr 920 KGP z dnia 11. 09. 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji z późn.zm.
  • o Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 20.06.2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej” Dz.U.20016.283
  • o Zarządzenie Nr 17 Komendanta Głównego Policji z dn. 14.05.2014 r. w sprawie metod i form wykonywania w Policji zadań w zakresie legislacji, pomocy prawnej i informacji prawnej
  • o Ustawa z dn. 21.11.2008 r. o służbie cywilnej Dz.U. 2008 Nr 227 poz.1505 ze zm.;
  • o Zarządzenie Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dn.06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej.
  • o Znajomość zasad Dress Code w pracy biurowej
  • o Znajomość struktury organizacyjnej KMP w Zielonej Górze
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz
  • umiejętność kontaktu z trudnym klientem, umiejętność negocjowania
  • umiejętność koordynowania działań i zarządzania czasem
  • zdolność analitycznego myślenia
  • kreatywność
  • umiejętności organizacyjne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • • kopie świadectw pracy
  • • kopie odbytych kursów i przeszkoleń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi