Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno - biurowej w celu prawidłowego funkcjonowania Wydziału.
  • Odbieranie i wysyłanie korespondencji w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań.
  • Rejestrowanie korespondencji i przekazywanie jej zgodnie z dekretacją w celu terminowej realizacji nałożonych zadań.
  • Prowadzenie rejestrów zwolnień lekarskich oraz urlopów wypoczynkowych i dodatkowych w celu prawidłowego dokumentowania spraw kadrowych policjantów.
  • Dokonywanie okresowych inwentaryzacji dokumentów w celu porównania stanów ewidencyjnych ze stanem faktycznym.
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej i socjalnej: list obecności, delegacji służbowych w celu zapewnienia kontroli obecności oraz wypłaty należnych świadczeń.
  • Codzienna obsługa urządzeń biurowych w celu sprawnego przepływu informacji służbowych.
  • Prowadzenie rejestru aktów prawnych w celu zapewnienia prawidłowego zapoznawania i ich udostępniania.


Warunki pracy

Pokój znajduje się na pierwszym piętrze budynku w którym jest winda. Praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Podczas pracy na zajmowanym stanowisku jest konieczność swobodnego przemieszczania się po całym budynku oraz pomiędzy budynkami KMP i KWP. W skrzydle budynku na piętrze znajdują się dwie toalety (damska i męska) nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2377,72 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,2689) i dodatku za wysługę lat w zależności od stażu pracy od 5% do 20% uposażenia zasadniczego.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy kancelaryjno - biurowej w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy własnej
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs informatyczny ( np. obsługa systemu "Linux")


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi