Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw do obsługi kancelaryjno-biurowej Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Trzebnicy 55-100 Trzebnica ul. Ks. Dz. W. Bochenka 8
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencji w zakresie obsługi sekretariatu Komendanta Komendy Powiatowej Policji w Trzebnicy:
- Rejestrowanie dokumentów wpływających do jednostki z innych jednostek Policji, instytucji zewnętrznych oraz od indywidualnych interesantów,
- Rejestrowanie dokumentacji wytworzonej w swojej komórce organizacyjnej oraz wpływającą bezpośrednio do komórki z instytucji zewnętrznej,
- Rejestrowanie dokumentacji wytworzonej w swojej komórce organizacyjnej oraz wpływającą bezpośrednio do komórki z instytucji zewnętrznej, oraz zapoznawanie z nimi funkcjonariuszy i pracowników Komendy
- Prowadzenie spisu spraw na potrzeby Komendanta Powiatowego Policji w Trzebnicy oraz jego Zastępcy, a także sekretariatu,
- Rejestrowanie książek i rejestrów zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policj
- Obsługa internetowej poczty SEPP Komendanta Powiatowego Policji w Trzebnicy
- Przygotowywanie poczty jawnej do wysłania za pośrednictwem Poczty Specjalnej i Poczty Polskiej.
- Wydawanie poczty za pośrednictwem Książki doręczeń przesyłek miejscowych.
- Prowadzenie ewidencji wykazów przesyłek wydanych dla Urzędów Gmin.
- Odbiór przesyłek pocztowych z Urzędu Pocztowego.
- Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej przez siebie, a także przez Komendanta Powiatowego Policji i jego Zastępcę.
- Rejestrowanie wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji aktów prawnych.
- Gromadzenie i okresowa aktualizacja aktów prawnych.
- Nadzór nad prawidłowa rejestracją i obiegiem dokumentów wewnątrz jednostki oraz w jednostkach podległych.
- Obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP i odbieranie korespondencji z platformy ePUAP.
- Zatępstwo w pełnym zakresie Pełnomocnika ds.Niejawnych
Warunki pracy - praca w pomieszczeniach biurowych
- praca przy monitorze ekranowym
- sztuczne oświetlenie
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca z narażeniem na stres
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks,drukarki)
- zagrożenie korpucją
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku. Brak jest podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,800 co stanowi kwotę 4967,95 zł brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozpatrzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Komendzie Powiatowej Policji w Trzebnicy. Komenda Powiatowa Policj w Trzebnicy nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje na temat naboru można uzyskać pod 478******, 478724272
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu
pozostałe wymagania niezbędne: - doświadczenie w pracy biurowej w administracji publicznej
- poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "poufne"
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Poświadczenie Bezpieczeństwa do klauzuli "ściśle tajne"
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentówDokumenty należy złożyć do: 2025-12-29
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy
ul. Bochenka 8
55-100 Trzebnica