Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw do obsługi kancelaryjno-biurowej Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Trzebnicy

55-100 Trzebnica ul. Ks. Dz. W. Bochenka 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencji w zakresie obsługi sekretariatu Komendanta Komendy Powiatowej Policji w Trzebnicy:
  • Rejestrowanie dokumentów wpływających do jednostki z innych jednostek Policji, instytucji zewnętrznych oraz od indywidualnych interesantów,
  • Rejestrowanie dokumentacji wytworzonej w swojej komórce organizacyjnej oraz wpływającą bezpośrednio do komórki z instytucji zewnętrznej,
  • Rejestrowanie dokumentacji wytworzonej w swojej komórce organizacyjnej oraz wpływającą bezpośrednio do komórki z instytucji zewnętrznej, oraz zapoznawanie z nimi funkcjonariuszy i pracowników Komendy
  • Prowadzenie spisu spraw na potrzeby Komendanta Powiatowego Policji w Trzebnicy oraz jego Zastępcy, a także sekretariatu,
  • Rejestrowanie książek i rejestrów zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policj
  • Obsługa internetowej poczty SEPP Komendanta Powiatowego Policji w Trzebnicy
  • Przygotowywanie poczty jawnej do wysłania za pośrednictwem Poczty Specjalnej i Poczty Polskiej.
  • Wydawanie poczty za pośrednictwem Książki doręczeń przesyłek miejscowych.
  • Prowadzenie ewidencji wykazów przesyłek wydanych dla Urzędów Gmin.
  • Odbiór przesyłek pocztowych z Urzędu Pocztowego.
  • Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej przez siebie, a także przez Komendanta Powiatowego Policji i jego Zastępcę.
  • Rejestrowanie wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji aktów prawnych.
  • Gromadzenie i okresowa aktualizacja aktów prawnych.
  • Nadzór nad prawidłowa rejestracją i obiegiem dokumentów wewnątrz jednostki oraz w jednostkach podległych.
  • Obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP i odbieranie korespondencji z platformy ePUAP.
  • Zatępstwo w pełnym zakresie Pełnomocnika ds.Niejawnych


Warunki pracy

- praca w pomieszczeniach biurowych


- praca przy monitorze ekranowym


- sztuczne oświetlenie


- praca wymaga szczególnej koncentracji


- praca z narażeniem na stres


- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności  obu  rąk


- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks,drukarki)


- zagrożenie korpucją


Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku. Brak jest podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,800 co stanowi kwotę 4967,95 zł brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozpatrzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Komendzie Powiatowej Policji w Trzebnicy. Komenda Powiatowa Policj w Trzebnicy  nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje na temat naboru  można uzyskać pod 478******, 478724272



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu

pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w pracy biurowej w administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie Bezpieczeństwa do klauzuli "ściśle tajne"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy
    ul. Bochenka 8
    55-100 Trzebnica

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/12/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi