Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw obsługi przedsiębiorców w zakresie cła, pozwoleń i czynności audytowych w Referacie Obsługi Przedsiębiorców w Zakresie Cła, Pozwoleń i Czynności Audytowych (ICC) w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy 85-950 Bydgoszcz ul. Dr. E. Warmińskiego 18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi postępowania w sprawach celnych w zakresie wydawania, zmiany, zawieszenia i cofania pozwolenia upoważnionego przedsiębiorcy (AEO), o których mowa w art. 39 UKC, pozwolenia na skorzystanie z uproszczeń o których mowa w art. 166, 179 i 182 UKC, w zakresie wydawania pozwoleń na złożenie zabezpieczenia generalnego, pozwolenia na zwolnienie z zabezpieczenia lub pozwolenia na zabezpieczenie generalne w obniżonej wysokości o których mowa w art. 95 UKC
- Realizuje czynności audytowe na potrzeby postępowania prowadzonego w zakresie wydawania pozwoleń oraz w zakresie ponownej oceny podmiotów posiadających pozwolenia
- Wykonuje czynności audytowe związane z monitoringiem podmiotów posiadających pozwolenia upoważnionego przedsiębiorcy (AEO), pozwolenia na skorzystanie z uproszczeń, pozwoleń na złożenie zabezpieczenia generalnego
- Prowadzi procedury konsultacyjne i wymiany informacji w trakcie czynności audytowych o wydanie pozwolenia upoważnionego przedsiębiorcy (AEO)
- Prowadzi postępowania w sprawach wyznaczania albo uznawania miejsc do przedstawiania towarów organom celnym, w tym czasowego składowania
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do sądu administracyjnego oraz pism procesowych w sprawach z zakresu zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną
- Prowadzi ewidencje wydanych pozwoleń
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek urzędu częściowo przystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową, więcej informacji można znaleźć na stronie:https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/drugi-urzad-skarbowy-w-toruniu/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/iDi9/content/raport-o-stanie-zapewnienia-dostepnosci-podmiotu-publicznego?
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta, która zostanie złożona bez wymaganych załączników nie będzie spełniała wymogów formalnych. Jednocześnie prosimy o przesyłanie tylko niezbędnych dokumentów.
Dokumenty zawarte w ofercie pracy składane w formie papierowej, tj. list motywacyjny, CV oraz oświadczenia, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a dodatkowo list motywacyjny i oświadczenia także datą.
Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór → Wzory Oświadczeń).
ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY w aplikacji AppManager (przycisk APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).
W przypadku aplikacji elektronicznej - formularz zawiera niezbędne oświadczenia (należy zaznaczyć checkboxy). Osoba, która wygra nabór będzie zobowiązana do przekazania w dniu zatrudnienia kompletu podpisanych dokumentów aplikacyjnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Podstawowa znajomość przepisów prawa celnego oraz postępowania administracyjnego
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Odporność na stres
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2023-12-09
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „ oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy – ICC”
Decyduje data: zgłoszenia elektronicznego lub stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu w przypadku zgłoszenia w formie papierowej