Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw prowadzenia i obsługi depozytu w Referacie Kryminalnym KP Tarnów-Zachód

33-101 Tarnów Ul. Traugutta 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, wydawanie i ewidencjonowanie dowodów rzeczowych zabezpieczonych w ramach prowadzonych postępowań przygotowawczych,
  • ewidencjonowanie w rejestrach postępowań przygotowawczych i rejestrach postępowań sprawdzających odmów wszczęcia poszczególnych spraw oraz ewidencjonowanie dokonanych w związku z tym rejestracji kryminalnych,
  • prowadzenie korespondencji z sądem, prokuraturą, urzędem skarbowym oraz WPA KWP w Krakowie w związku z dowodami rzeczowymi,
  • udzielanie wyczerpującej informacji osobom fizycznym zgłaszającym się do jednostki w związku z prowadzonym depozytem dowodów rzeczowych,
  • udział w pracach komisji ds. przekazywania agend służbowych naczelników wydziałów KMP i komendantów Komisariatów Policji.


Warunki pracy

Praca praca jednozmianowa


Praca administracyjno-biurowa


Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu


Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała (siedząca)


Wysiłek fizyczny


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Praca wykonywana w pomieszczeniu w budynku KP Tarnów-Zachód ul. Ks. Indyka 2, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych


Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: pomieszczenie służbowe wyposażone w meble biurowe, komputer z drukarką, telefon,


Dodatkowo obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru, ksero, fax


Inne: konieczność kontaktu z podmiotami pozapolicyjnymi: Prokuratura, Sąd, Urząd Skarbowy


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W liście motywacyjnym należy podać nazwę stanowiska oraz numer ogłoszenia


List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą


O terminowości wpływu oferty do KMP w Tarnowie decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu


Kompletne oferty, to takie które zawierają wszystkie wymagane dokumenty.


Dokumenty aplikacyjne dostarczone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu o naborze
lub niepodpisane (nieopatrzone własnoręcznym podpisem) i nieopatrzone datą, nie będą rozpatrywane


Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie bądź pocztą elektroniczną (preferowane) - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych


Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej w KMP w Tarnowie można zapoznać się na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Służba i praca w Policji”


Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Służba i praca w Policji”


Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną


Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów w KMP w Tarnowie


Dodatkowe informacje udzielane są pod numerami telefonów: 47 831 1230



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno-biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera,
  • komunikatywność,
  • umiejętność współpracy z innymi
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Ściśle tajne”


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa, nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne (rodzaj i długość)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne (rodzaj i długość)
  • Kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Ściśle tajne"

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Tarnowie, Wydział Wspomagający
    ul. Traugutta 4
    33-101 Tarnów

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi