Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw organizacji i archiwizacji sekcja ds. organizacji i kadr

78-400 Szczecinek ul. 1 Maja 61 61

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sekretariatu komendanta powiatowego
  • realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy powiatowej
  • organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem komendanta powiatowego
  • opracowywuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego
  • prowadzi obieg dokumentów w komendzie powiatowej
  • obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • prowadzi archiwum zakładowe i sprawy związane z archiwizacją dokumentów
  • przygotowuje analizy oraz wnioski z zakresu działania komendy powiatowej
  • zajmuje się ewidencją urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności
  • realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa , w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30,

  • możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń,

  • kontakty z podmiotami zewnętrznymi,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej,

  • narzędzia i materiały do pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka,  skaner,

  • praca na  I piętrze budynku,

  • pomieszczenie jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne),

  • występują bariery architektoniczne: toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym oraz osobą z uszkodzonym słuchem.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność sporządzania pism
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • umiejętność obsługi systemu EZD
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania posiadania kursu kancelaryjno-archiwalnego
  •  oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa PSP w Szczecinku
    ul. 1 Maja 61
    78-400 Szczecinek

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi