Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu pionu prewencji Wydział Prewencji

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu: ewidencjonowanie korespondencji jawnej wpływającej i wypływającej z sekretariatu Wydziału Prewencji oraz przekazywanie jej właściwym funkcjonariuszom, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego i dziennika podawczego Wydziału Prewencji prowadzenie dziennika pism wychodzących oraz ewidencji faksów,
  • Prowadzenie rejestru wydanych postanowień, prowadzenie rejestrów: spraw o wykroczenie oraz zatrzymanych dowodów rejestracyjnych,
  • Prowadzenie ewidencji notatników służbowych – wydawanie i rozliczanie z przedmiotowych notatników policjantów pionu prewencji
  • Rozliczanie funkcjonariuszy z przekazanych im dokumentów oraz archiwizacja dokumentacji wytworzonej i służbowo wykorzystanej na stanowisku służbowym.


Warunki pracy

Praca w ramach umowy na czas określony – zastępstwa pracownika przebywającego na długotrwałej nieobecności usprawiedliwionej.
Praca biurowa w pomieszczeniu, przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie) i sztucznym oświetleniu.
Praca jednozmianowa, w siedzibie urzędu na II piętrze, brak windy, brak odpowiednio przystosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
list motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 477732325 lub 477732293
• zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,oświadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
• kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu
• wysokość mnożnika 1,300 kwoty bazowej tj. 2641,54 brutto + dodatek za wysługę lat,
metody i techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna (w zależności od ilości złożonych aplikacji, zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy),
• dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
• wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie BIP KPP w Szamotułach pod numerem ogłoszenia.
• oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone,
• nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ogólny - wymagany staż pracy minimum 6 miesięcy pracy administracyjno-biurowej

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe minimum 6 miesięcy pracy administracyjno-biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi sekretariatu - wiedza specjalistyczna, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań, bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Office,
  • odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej, asertywność,
  • komunikatywność, posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy w zespole,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice państwową o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    w Szamotułach lub za pośrednictwem firm świadczących usługi pocztowe (liczy się data stempla pocztowego),

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi