Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent Zespół ds. Teleinformatyki

57-100 Strzelin Ul. Wolności 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dokonuje rejestracji w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji i innych aplikacjach.
  • Analiza i modyfikacja danych w zbiorach informatycznych zgodnie z nadanymi uprawnieniami.
  • Rejestracja operacyjna na stanowisku ODN.
  • Obsługa elektornicznego dziennika korespondencji , w zakresie Zespołu ds. Teleinformatyki.
  • Sporządzanie pism na potrzeby Zespołu ds. Teleinformatyki.
  • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji w zakresie Zespołu ds. Teleinformatyki.
  • W zastępstwie wprowadzanie mandatów karnych do systemu PUE Mandaty.


Warunki pracy

Praca przez 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Praca statyczna - przy monitorze ekranowym. Praca zarówno statyczna i dynamiczna na terenie urzędu i podległego  PP Wiązów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
    ul. Wolności 15
    57-100 Strzelin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi