Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w ŁodziDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referentIzba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych w przydzielonym rejonie egzekucyjnym przy zastosowaniu wszystkich środków egzekucyjnych,
- rejestrowanie tytułów wykonawczych oraz dokonanych czynności egzekucyjnych w podsystemie EGAPOLTAX,
- pozyskiwanie informacji o źródłach majątku i źródłach przychodu zobowiązanych wobec których toczy się postępowanie egzekucyjne,
- dokonywanie rozliczenia uzyskanych kwot w podsystemie EGAPOLTAX,
- wykonywanie prawomocnych orzeczeń o przepadku rzeczy na Skarb Państwa,
- wnioskowanie o dokonanie zabezpieczeń należności pieniężnych hipoteką przymusową i zastawem skarbowym,
- przygotowywanie projektów pism oraz postanowień w zakresie prowadzonych spraw egzekucyjnych.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
• praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
• narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dwupiętrowym,
• stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
• budynek wyposażony w windę oraz dźwig zewnętrzny dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
• na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
WYMAGANE OŚWIADCZENIA I LIST MOTYWACYJNY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM.
Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, analiza merytoryczna ofert pracy, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie.
Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 3.016,88 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47- 118
Wzory oświadczeń można pobrać https://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach oraz http://www.lodzkie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji lub pracy biurowej.
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
- biegła obsługa komputera,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- cierpliwość, dokładność, uprzejmość.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów informatycznych MF i IAS obsługiwanych na stanowisku pracy,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami ( wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania prawa jazdy kat. B.Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu