Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu, ul. Bosacka 42, 47-400 RACIBÓRZ

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływających do wydziału oraz wydawanie, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Odręcznie i elektroniczne ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących wydziału, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych.
  • Sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.
  • Obsługiwanie komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego, w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.
  • Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału i przekazywanie dokumentów do składnicy akt, w celu zapewnienia właściwego ich przechowywania.


Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer i monitor ekranowy- czas pracy przy monitorze powyżej czterech godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Budynek Komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo- brak wind i toalet dostosowanych do potrzeb wymienionych osób. Stanowisko pracy jest usytuowane na trzecim piętrze w kompleksie budynków Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość,przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2053,92 zł brutto+dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego).
Aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem " starszy referent Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą".
Składając wymagane dokumenty kandydaci i kandydatki wyrażają zgodę na wzięcie udziału w rozmowach kwalifikacyjnych oraz ewentualnych sprawdzeniach wiadomości, bądź umiejętności na proponowanym stanowisku.
Kandydaci i kandydatki zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani e-mail lub telefonicznie o kolejnych etapach postępowania kwalifikacyjnego.
Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie ( decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel.: 32 4594 221 lub 32 4594 222.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca kancelaryjno-biurowa w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza z zakresu ustawy o Służbie Cywilnej, Zarządzenia nr 20 MSWiA z dnia 19.04.2016 r. dot. instrukcji kancelaryjno-biurowej, umiejętność obsługi edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych, rzetelność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność współpracy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie zaświadczeń, świadectw pracy, CV z opisem zakresu zadań realizowanych w poprzednim miejscu pracy.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi