Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach
ul. Wolności 2 ; 32-100 Proszowice



Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie określonych w przepisach i dokumentach czynności administracyjnych, związanych z funkcjonowaniem systemów informatycznych,
  • prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i materiałów łączności i informatyki
  • prowadzenie gospodarki sprzętowej i materiałowej – również w formie elektronicznej
  • wykonywanie zestawień/analiz realizowanych w ramach współpracy z Wydziałem Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w zakresie pionu łączności i informatyki
  • sprawdzanie w KSIP osób, rzeczy, dokumentów i pojazdów na zlecenia patroli w terenie (obsługa radiostacji),
  • wprowadzanie efektów pracy policjanta służby prewencyjnej do SESPol zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • wprowadzanie efektów pracy policjanta służby prewencyjnej do SESPol zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • planowanie i analiza kosztów utrzymania systemów, urządzeń łączności i informatyki
  • ewidencjonowanie i dysponowanie sprzętem łączności i informatyki,
  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej w zakresie łączności i informatyki.


Warunki pracy

Praca biurowa - jednozmianowa, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Pomieszczenie, w którym wykonywana jest praca znajduje się na II piętrze, posiada małą powierzchnię oraz wąskie ciągi komunikacyjne. Budynek nie jest wyposażony w windę, posiada jedynie zewnętrzny podjazd dla wózków inwalidzkich i platformę dla niepełnosprawnych umożliwiającą dostęp do parteru.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

1. oferty niespełniające wymogów formalnych, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
2. kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefoniczne lub droga elektroniczną o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
3. kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie,
4. proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2213,00 zł brutto miesięcznie,
5. wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
6. oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone, nie zwracamy złożonych dokumentów
7. do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne,


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość pakietu biurowego MS Office w stopniu zaawansowanym
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa „tajne"
  • wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych
  • samodzielność
  • kreatywność
  • umiejętność redagowania pism


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula „tajne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi