Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
ul. Kalwaryjska 62
41-940 Piekary Śląskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawdzanie i przyjmowanie dokumentacji przeznaczonej do archiwizacji oraz prowadzenie składnicy akt w celu prawidłowego przechowywania dokumentów.
  • Organizowanie pracy w zakresie archiwizacji dokumentów oraz udzielanie instruktażu pracownikom zdającym dokumenty w celu zapewnienia przestrzegania obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji.
  • Wydzielanie z zasobów archiwalnym dokumentacji, której okres przechowywania upłynął w celu przekazania do wybrakowania.
  • Przeprowadzanie kwerendy dotyczącej dokumentów znajdujących się w składnicy akt w celu ich udostępnienia.
  • Prowadzi rejestry spisów akt przekazanych kat. A, B i BE oraz przekazanych do brakowania kat. B, BE, BC w celu prawidłowej ewidencji dokumentacji archiwalnej.
  • Przyjmowanie i wysyłanie poczty specjalnej jawnej, w celu właściwego obiegu korespondencji
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.


Warunki pracy

Praca jednozmianowa w systemie czterogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, komputer - czas przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Bliższych informacji na temat procedury naboru udzielane są telefonicznie (32 3936220)
Osoby, które pozytywnie przejdą pierwszy etap selekcji zostaną telefonicznie poinformowane o kolejnych etapach naboru.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
Praca w archiwum lub składnicy akt

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów regulujących obieg dokumentów w jednostce
  • znajomość przepisów regulujących pracę archiwów, składnic akt.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne"
  • umiejętność organizowania pracy
  • umiejętność komunikowania się, współpracy
  • rzetelność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi