Numer oferty: StPr/24/1425
- udział w przedsięwzięciach planowania rocznego do działalności służbowej na rok kolejny;
- uczestnictwo w planowaniu procesu przygotowania i przeprowadzania postępowań publicznych;
- stałe monitorowanie aktualizacji przepisów i aktów prawnych dotyczących procesów przetargowych;
- współudział w opracowaniu szczegółowego planu zamówień publicznych na dany rok;
- koordynowanie prac organizacyjnych i przygotowawczych osób biorących udział w procesie przeprowadzania postępowania oraz kontrola przestrzegania przez nie terminowej realizacji przedsięwzięć;
- terminowe i rzetelne udzielanie informacji dotyczących procedur związanych
z zamówieniami publicznymi;
- organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowania
i przeprowadzania zamówień publicznych;
- współudział w analizowaniu wyników postępowań przetargowych;
- przygotowywanie materiałów na zlecenie przełożonego;
- przestrzeganie postanowień zawartych w Regulaminie 10.BLog, informowanie Kierownika Sekcji o zagrożeniach w powyższym zakresie oraz przedstawienie wniosków w celu usunięcia nieprawidłowości;
- proponowanie korekt w regulaminie 10.BLog w świetle nowelizacji przepisów
i aktów prawnych dotyczących przygotowania i przeprowadzania postępowań
o udzielanie zamówień publicznych.
Praca w godz. 7:30-15:30.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: ks. Bolesława Domańskiego 68, 45-820 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: List motywacyjny oraz CV. Podczas zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjna dodatkowo: Świadectwo/dyplom posiadanego wykształcenia, świadectwa pracy z zakończonych okresów zatrudnienia.Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.