Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w OpoluKomendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw archiwum w Zespole ds. ArchiwumKomenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Sprawdza poprawność uporządkowania akt osobowych byłych policjantów i pracowników cywilnych z KWP oraz KMP/KPP.
- Odpowiada za jakość i terminowość danych do informatycznej bazy danych akt osobowych.
- Bezpośrednia obsługa interesantów.
- Analizowanie i przygotowywanie akt osobowych.
- Ocena i weryfikacja protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. "B" oznaczonej symbolem "B", "BE" i ""BC".
- Sprawdzanie poprawności sporządzonych danych przez referentów spraw spisów akt przekazaanych do archiwum.
- Analizowanie akt operacyjnych, a także akt postępowań przygotowawczych.
- Udzielanie instruktażu funkcjonariuszom i pracownikom garnizonu opolskiego w zakresie archiwizacji dokumentów i ich kwalifikacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji.
Warunki pracy- budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie brutto w wys. ok. 2700 zł.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje: (0-77) 422-27-22.
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz nabory.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość oprogramowania biurowego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-07-01
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu