Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w ŁodziDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw archiwum w Wydziale Archiwum w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi Magazyn Archiwum Zakładowego przy Pierwszym Urzędzie Skarbowym Łódź - BałutyZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przejmuje, przechowuje i zabezpiecza przejętą dokumentację oraz prowadzi ewidencję zasobu archiwalnego.
- Udostępnia ze zbioru archiwalnego dokumenty osobom upoważnionym oraz sporządza kserokopie dokumentów.
- Przygotowuje i przekazuje materiały archiwalne do Archiwum Państwowego oraz wyłącza ze zbiorów archiwalnych dokumentację niearchiwalną, której okres przechowywania upłynął i występuje do Archiwum Państwowego o zgodę na jej brakowanie.
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Izby w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego.
- Prowadzi na potrzeby komórek organizacyjnych działalność szkoleniową i konsultacyjną w zakresie postępowania z dokumentacją.
- Współpracuje w zakresie innych zadań realizowanych przez Wydział z właściwymi Archiwami Państwowymi.
- Przeprowadza, na polecenie Dyrektora, kwerendy archiwalne oraz na polecenie Dyrektora lub na wniosek dyrektora Archiwum Państwowego skontrum przechowywanej dokumentacji.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie magazynu na stanowisku administracyjno-biurowym z możliwością oddelegowania do pracy w pozostałych jednostkach zlokalizowanych na terenie Łodzi oraz w Magazynie Archiwum w Zgierzu,
- praca wymagająca zarówno wysiłku umysłowego, jak i fizycznego (transport ręczny w granicach normy),
- praca na wysokości do 3 m przy wykorzystaniu drabin i podestów,
- praca w pomieszczeniach, w których składowane są dokumenty archiwalne wiąże się z narażeniem na czynniki biologiczne (np. kurz, grzyby, pleśnie),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych zlokalizowanych na różnych poziomach i kondygnacjach,
- narzędzia pracy – komputer, sprzęt biurowy,
- stanowisko pracy stałej oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku pięciopiętrowym,
- budynek wyposażony w windę oraz podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- na parterze znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
WYMAGANE OŚWIADCZENIA I KWESTIONARIUSZ OSOBOWY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE TWOIM WŁASNORĘCZNYM PODPISEM.
Nie rozpatrzymy ofert niespełniających wymagań formalnych lub otrzymanych po terminie, a także ofert składanych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych przez Ciebie dokumentów. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego, o jego miejscu i terminie powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.
Oferty odrzucone oraz oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w naborze zniszczymy po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje maksymalnie 5 najlepszych kandydatek/kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru – po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi oraz wzory oświadczeń są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Dodatkowe informacje możesz uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-135.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej,
pozostałe wymagania niezbędne:- podstawowa wiedza w zakresie przepisów kancelaryjno – archiwalnych i prawa archiwalnego,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office – w szczególności programów Word oraz Excel,
- grzeczność i uprzejmość,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- wiedza w zakresie obsługi aplikacji i systemów informatycznych Ministerstwa Finansów obsługiwanych na stanowisku pracy,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen,
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2020-11-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: ogłoszenie nr 71383