Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w KrasnymstawieKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw w Zespole ds. Wykroczeń i Organizacji Służby Wydział PrewencjiKomenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- opracowywanie i przesyłanie według potrzeb sprawozdań i danych statystycznych w oparciu o obowiązujące przepisy i polecenia służbowe,
- miesięczne sporządzanie i wprowadzanie do SESPol zestawień liczbowych wykroczeń ujawnionych w ramach prowadzonych czynności wyjaśniających na podst. art. 54 kpw i w postępowaniu mandatowym oraz zastosowanych środków oddziaływania pozakarnego w KPP Krasnystaw,
- prowadzenie Elektronicznego Rejestru Spraw o Wykroczenia, w tym: a) rejestrowanie spraw o wykroczenia, b) bieżące modyfikowanie danych dot. prowadzących czynności, rejonów służbowych, czasu i miejsca popełnionego wykroczenia i innych danych, c) rejestrowanie wokand sądowych, d) rejestrowanie wyroków, e) wyrejestrowywanie spraw prowadzonych przez Wydział Prewencji, PP w Żółkiewce, PP w Siennicy Różanej, PP w Izbicy, PP w Fajsławicach,
- monitorowanie terminowości prowadzonych czynności wyjaśniających, w tym spraw zagrożonych przedawnieniem,
- sprawdzanie pod względem formalnym sporządzanych wniosków o ukaranie oraz wniosków o odstąpienie od skierowania wniosku do Sądu o ukaranie,
- przesyłanie wniosków o ukaranie wraz z materiałami do Sądu,
- ocena prowadzonych czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenia, ich zasadności i nadanej kwalifikacji prawnej,
- rozliczanie czasu pracy policjantów Zespołu ds. Wykroczeń i Organizacji Służby oraz policjantów Zespołu Dyżurnych- SWOP (Absencja- Operator),
- opracowywanie informacji, wytycznych dla jednostek organizacyjnych KPP w Krasnymstawie związanych tematycznie z rejestracją wykroczeń, wypełnianiem formularzy statystycznych,
- rejestracja w elektronicznym systemie UFO zawiadomień o braku aktualnego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC,
- bieżąca współpraca z pracownikami sekretariatów SR w Zamościu, SR w Krasnymstawie w sprawach z zakresu wykroczeń,
- rejestracja korespondencji przydzielonej Zespołowi ds. Wykroczeń i Organizacji Służby oraz Zespołowi Dyżurnych,
- rejestracja korespondencji przydzielonej poszczególnym dzielnicowym- Książka Kontroli Spraw Przydzielonych Dzielnicowemu- odrębnie dla każdego rejonu służbowego,
- prowadzenie rejestru ewidencji imiennych wezwań dla policjantów wydziału,
- prowadzenie rejestru wokand,
- prowadzenie teczek zagadnieniowych: a) teczka kart nadzoru, b) teczka zaskarżeń i środków odwoławczych, c) teczka wokand, d) teczka upoważnień do ERSoW, e) teczka analiz w sprawach o wykroczenia, komórek ds. wykroczeń,
- udzielanie odpowiedzi na pisma i telegramy.
Warunki pracy• Praca na stanowisku kancelaryjno- biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych.
• Miejsce pracy: parter budynku
• Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
• Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.
• Nie występują warunki uciążliwe/ szkodliwe/ niebezpieczne dla zdrowia.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 82 575 62 61.
W miesiącu poprzedzającym, datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30
do 15:30 Komendzie Powiatowej Policji w Krasnymstawie, lub przesyłać pocztą na wskazany powyżej adres. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, niekompletne lub złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach:
http://nabory.kprm.gov.pl/,
http://bip.krasnystaw.kpp.policja.gov.pl/.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy),
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych i tajnych,
- znajomość przepisów dotyczących planowania i sprawozdawczości w Policji,
- znajomość Ustawy o Policji,
- znajomość Kodeksu Wykroczeń,
- znajomość Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia,
- znajomość Prawa o ruchu drogowym;
- odpowiedzialność i dokładność,
- umiejętność komunikowania się oraz asertywność,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista ,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność interpretacji przepisów, analizowania i negocjacji,
- przeszkolenie z pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy);
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2019-03-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
ul. Okrzei 11
22- 300 Krasnystaw