Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw w Zespole ds. Wykroczeń i Organizacji Służby Wydział Prewencji

Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie i przesyłanie według potrzeb sprawozdań i danych statystycznych w oparciu o obowiązujące przepisy i polecenia służbowe,
  • miesięczne sporządzanie i wprowadzanie do SESPol zestawień liczbowych wykroczeń ujawnionych w ramach prowadzonych czynności wyjaśniających na podst. art. 54 kpw i w postępowaniu mandatowym oraz zastosowanych środków oddziaływania pozakarnego w KPP Krasnystaw,
  • prowadzenie Elektronicznego Rejestru Spraw o Wykroczenia, w tym: a) rejestrowanie spraw o wykroczenia, b) bieżące modyfikowanie danych dot. prowadzących czynności, rejonów służbowych, czasu i miejsca popełnionego wykroczenia i innych danych, c) rejestrowanie wokand sądowych, d) rejestrowanie wyroków, e) wyrejestrowywanie spraw prowadzonych przez Wydział Prewencji, PP w Żółkiewce, PP w Siennicy Różanej, PP w Izbicy, PP w Fajsławicach,
  • monitorowanie terminowości prowadzonych czynności wyjaśniających, w tym spraw zagrożonych przedawnieniem,
  • sprawdzanie pod względem formalnym sporządzanych wniosków o ukaranie oraz wniosków o odstąpienie od skierowania wniosku do Sądu o ukaranie,
  • przesyłanie wniosków o ukaranie wraz z materiałami do Sądu,
  • ocena prowadzonych czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenia, ich zasadności i nadanej kwalifikacji prawnej,
  • rozliczanie czasu pracy policjantów Zespołu ds. Wykroczeń i Organizacji Służby oraz policjantów Zespołu Dyżurnych- SWOP (Absencja- Operator),
  • opracowywanie informacji, wytycznych dla jednostek organizacyjnych KPP w Krasnymstawie związanych tematycznie z rejestracją wykroczeń, wypełnianiem formularzy statystycznych,
  • rejestracja w elektronicznym systemie UFO zawiadomień o braku aktualnego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC,
  • bieżąca współpraca z pracownikami sekretariatów SR w Zamościu, SR w Krasnymstawie w sprawach z zakresu wykroczeń,
  • rejestracja korespondencji przydzielonej Zespołowi ds. Wykroczeń i Organizacji Służby oraz Zespołowi Dyżurnych,
  • rejestracja korespondencji przydzielonej poszczególnym dzielnicowym- Książka Kontroli Spraw Przydzielonych Dzielnicowemu- odrębnie dla każdego rejonu służbowego,
  • prowadzenie rejestru ewidencji imiennych wezwań dla policjantów wydziału,
  • prowadzenie rejestru wokand,
  • prowadzenie teczek zagadnieniowych: a) teczka kart nadzoru, b) teczka zaskarżeń i środków odwoławczych, c) teczka wokand, d) teczka upoważnień do ERSoW, e) teczka analiz w sprawach o wykroczenia, komórek ds. wykroczeń,
  • udzielanie odpowiedzi na pisma i telegramy.


Warunki pracy

• Praca na stanowisku kancelaryjno- biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych.
• Miejsce pracy: parter budynku
• Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
• Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.
• Nie występują warunki uciążliwe/ szkodliwe/ niebezpieczne dla zdrowia.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 82 575 62 61.

W miesiącu poprzedzającym, datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30
do 15:30 Komendzie Powiatowej Policji w Krasnymstawie, lub przesyłać pocztą na wskazany powyżej adres. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, niekompletne lub złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru.

Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach:
http://nabory.kprm.gov.pl/,
http://bip.krasnystaw.kpp.policja.gov.pl/.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy),
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych i tajnych,
  • znajomość przepisów dotyczących planowania i sprawozdawczości w Policji,
  • znajomość Ustawy o Policji,
  • znajomość Kodeksu Wykroczeń,
  • znajomość Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia,
  • znajomość Prawa o ruchu drogowym;
  • odpowiedzialność i dokładność,
  • umiejętność komunikowania się oraz asertywność,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • dyspozycyjność,
  • wysoka kultura osobista ,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność interpretacji przepisów, analizowania i negocjacji,
  • przeszkolenie z pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy);


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
    ul. Okrzei 11
    22- 300 Krasnystaw

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi