Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Kielcach

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw ewidencyjnych Referat Administracyjno - Gospodarczy Wydziału Wspomagającego

25-363 Kielce ul. Wesoła 43

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ewidencjonuje składniki majątkowe oraz wykonuje wszystkie zadania związane z niżej przedstawioną tematyką tj.: kwaterunku, maszyn i urządzeń biurowych, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, odzieży ochronnej, roboczej, specjalnej, sprzętu gospodarczego, ppoż., techniki policyjnej, przedmiotów zaopatrzenia żywnościowego, sprzętu kulturalno-oświatowego, sprzętu szkoleniowo-sportowego, opału, środków czystości, materiałów biurowych, druków.
  • Zgłasza zapotrzebowania do Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach na sprzęt i materiały (poza transportem i łącznością).
  • Prowadzi ewidencję wydanych zaleceń przez Państwowego Inspektora Sanitarnego MSWiA woj. świętokrzyskiego. Współpracuje z w/w podmiotem.
  • Zaopatruje jednostkę oraz prowadzi ewidencję i wydaje druki ścisłego zarachowania.
  • Prowadzi książki materiałowe, wyposażenia patroli rowerowych, wyposażenia służby wodnej, wyposażenia psa służbowego.
  • Prowadzi książki obiektów budowlanych.


Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca biurowa.


2. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:


- naturalne i sztuczne oświetlenie,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy,


- praca na drugim piętrze, wejście tylko po schodach,


- budynek posiada windę i podjazd dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Osoby spełniające wymagania zostaną powiadomione telefonicznie o zakwalifikowaniu do dalszego etapu postępowania. Do składania ofert zapraszamy również osoby niepełnosprawne, których stopień niepełnosprawności nie wyklucza realizacji wyżej opisanych zadań. Planowany termin zatrudnienia – styczeń 2023 r.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy o charakterze magazynowym lub ewidencji majątkowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów: Ustawa o Policji, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Zarządzenie KGP w sprawie określenia norm wyposażenia i szczegółowych zasad przyznawania i użytkowania sprzętu techniki policyjnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji oraz policjantów, Zarządzenie KGP w sprawie określenia norm wyposażenia jednostek, komórek organizacyjnych Policji i policjantów oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania, Ustawa Prawo Budowlane wraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie książki obiektu budowlanego.
  • Zdolność analitycznego myślenia, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, własna inicjatywa
  • Znajomość obsługi komputera, programów biurowych, poczty elektronicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu rachunkowości lub finansów publicznych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych
  • Prawo jazdy kat. B.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Wesoła 43
    25-363 Kielce

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/12/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi