Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent Sekcja logistyczna

58-500 Jelenia Góra Sudecka 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współpracuje w zakresie organizowania przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych
  • Współpracuje w zakresie dokonywania zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy Miejskiej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • Zapewnia prawidłowy obieg akt i dokumentów w Sekcji logistycznej
  • Współuczestniczy w zabezpieczeniu logistycznym działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych
  • Prowadzi ewidencję ilościowo – wartościową majątku komendy
  • Dokonuje likwidacji zbędnych rzeczowych składników majątku
  • Wykonuje zadania wynikające z aktów normatywnych, regulaminów i przepisów wewnętrznych komendy
  • Prowadzi ewidencję oraz nadzór i konserwację sprzętu komendy
  • Prowadzi obsługę mieszkaniową i mundurową


Warunki pracy


  • Praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych oraz samochodu służbowego;

  • Zadania wykonywane w siedzibie komendy lub innym miejscu ustalonym z pracodawcą np. w ramach pracy zdalnej lub wyjazdu słuzbowego;

  • Stanowisko pracy znajduje się na 2 piętrze budynku 2 kondygnacyjnego;

  • W budynku bariery architektonicne: brak wind i podjazdów, pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;

  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjnobiurowych;

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę. Praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej;

  • Praca z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagająca koncentracji. Opracowanie dokumentów,prace analityczno-konepcyjne i biurowo-kancelaryjne;

  • W obiekcie znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS Office;
  • Rzetelność;
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Prawo jazdy kat. C
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji w sektorze publicznym lub prywatnym
  • Umiejętności w zakresie informatyki
  • Umiejętności w zakresie mechaniki samochodowej
  • Znajomość sprzętu wykorzystywanego w ochronie przeciwpożarowej
  • znajomość struktur PSP, OSP;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. C

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendy Miejskiej
    Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze
    ul. Sudecka 2
    58-500 Jelenia Góra

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi