Opis stanowiska pracy


Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

80-563 GDAŃSK UL. OLIWSKA 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Pobieranie z kancelarii i kompletowanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Głównego Księgowego oraz Z-cy Głównego Księgowego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Pionie Głównego Księgowego.
  • Ewidencjonowanie pism i telegramów wpływających i wychodzących z Pionu Głównego Księgowego.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i nadgodzin pracowników Pionu Głównego Księgowego w celu zapewnienia bieżącej informacji w tym zakresie.
  • Redagowanie krótkich pism, oraz sporządzanie pism i tabeli na polecenie Głównego Księgowego lub Z-cy Głównego Księgowego.
  • Przekazywanie pracownikom i funkcjonariuszom Pionu Głównego Księgowego komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych.
  • Przygotowywanie i wykonywanie obsługi organizacyjnej spotkań Głównego Księgowego i Z-cy Głównego Księgowego z interesantami i gośćmi.
  • Obsługa urządzeń biurowych takich jak centrala telefoniczna, komputer, drukarka, faks.


Warunki pracy

- stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie Urzędu w budynku IV piętrowym nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych ruchowo
- praca administracyjno-biurowa przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika:1.231 (tj. 2306,70 zł.) plus dodatek za wysługę lat

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego pracy w administracji biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów w zakresie prawa pracy (kodeks pracy, ustawa o służbie cywilnej, finansów publicznych)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z obsługi kancelaryjnej
  • doświadczenie zawodowe 2 lata pracy w komórce kadrowej lub finansowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi