Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Krotoszynie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy księgowy

ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 a
63 - 700 Krotoszyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie księgowości jednostki.
  • Dekretowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym.
  • Kontrola zgodności operacji z planem finansowym.
  • Opracowanie projektu planu finansowego.
  • Sporządzanie sprawozdań.
  • Prowadzenie kadr i płac.
  • Dokonywanie rozliczeń z ZUS.


Warunki pracy

Praca stacjonarna w miejscu siedziby jednostki.
Praca przy komputerze, pomieszczenie biurowe wyposażone w stanowiska komputerowe oraz inny sprzęt biurowy. Siedziba jednostki znajduje się na I piętrze bez windy, bariery architektoniczne: pomieszczenia biurowe nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko księgowego w PINB Krotoszyn" do dnia 31.07.2017 r. (liczy się data wpływu do siedziby PINB w Krotoszynie). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych można odebrać do dnia 31.08 2017 r. po tej dacie zostaną niszczone komisyjnie.Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i zakwalifikują się do dalszego etapu naboru, zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (62) 7253710.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 lat doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • lub wykształcenie średnie ekonomiczne
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości (przy wykształceniu wyższym) lub 6 lat doświadczenia w księgowości (przy wykształceniu średnim)
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • Umiejętność prowadzenia rachunkowości
  • Znajomość obsługi programów finansowo - księgowych, programu Płatnik ZUS, SJO BeSTi@
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność prowadzenia kadr i rozliczania płac
  • Znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność zarządzania, odpowiedzialność, terminowość
  • Komunikatywność, kreatywność, samodzielność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o znajomości ustawy o rachunkowości, finansach publicznych
  • Oświadczenie o znajomości ustawy o służbie cywilnej
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbycie dodatkowych szkoleń, kursów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi