Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 07/07/2020.

Starszy Konsultant ds. Cen Transferowych/ Transfer Pricing Senior Consultant

Katowice, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Doradztwo w zakresie cen transferowych dla klientów krajowych jak i międzynarodowych,
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej cen transferowych (Master File i Local File), w tym m.in. analiz porównawczych (towarowych, usługowych, finansowych) jak i dokumentacji zabezpieczającej,
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji projektów.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 3–letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, w firmie doradczej/ konsultingowej,
  • Wykształcenia wyższego ekonomicznego lub finansowego,
  • Praktycznej znajomości przepisów odnoszących się cen transferowych jak i prawa podatkowego,
  • Bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office, w tym Excela,
  • Dobrej (B2+/C1) znajomości języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym komunikację w zakresie słownictwa branżowego – warunek konieczny,
  • Kwalifikacji Doradcy Podatkowego – co będzie dodatkowym atutem,
  • Rzetelności, bardzo dobrej organizacji pracy oraz wysokich umiejętności analitycznych.

Pracodawca oferuje:

  • Umowę o pracę lub B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie itd.),
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń w dynamicznie rozwijającej się firmie należącej do liderów w branży doradztwa podatkowego i finansowego,
  • Miłą atmosferę w firmie szanującej work-life balance.

 

 

 

Wymagania

Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy krajowe i międzynarodowe, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry