Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Zamościu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw administrowania nieruchomościami w Wydziale Wspomagającym

22-400 Zamość ul. Wyszyńskiego 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi współpracę z podmiotami zewnętrznymi w zakresie przeprowadzania przeglądów i realizacji usług zgodnie z zawartymi umowami
  • Zgłasza do Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie potrzeby inwestycyjno–remontowe oraz składa zapotrzebowania na materiały niezbędne do konserwacji i remontów budynków
  • Zgłasza do Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie awarie oraz usterki urządzeń i budynków niemożliwych do zrealizowania we własnym zakresie
  • Prowadzi książki obiektów budowlanych będące w posiadaniu KMP w Zamościu
  • Sprawuje nadzór nad pracą konserwatorów, przydziela zadania i kontroluje przebieg ich realizacji
  • Prowadzi ewidencję i rozlicza materiały zużywane do konserwacji
  • Obsługuje System Elektronicznego Obiegu Dokumentów w zakresie swoich kompetencji


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • Praca w systemie ośmiogodzinnym

  • Praca w pomieszczeniach Komendy oraz w terenie

  • Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy

  • Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • Naturalne i sztuczne oświetlenie

  • Praca na II piętrze

  • Budynek posiada podjazd, windę oraz toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


  • Osoby spełniające wymagania zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo o zakwalifikowaniu do dalszego etapu postępowania. Prosimy o podanie numeru telefonu i/lub maila.




  • Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.




  • Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.




  • Do składania ofert zapraszamy także osoby niepełnosprawne, których stopień niepełnosprawności nie wyklucza realizacji opisanych obowiązków.




  • Uwaga! List motywacyjny, CV, oraz wszystkie oświadczenia muszą posiadać aktualną datę (korespondującą z datą złożenia dokumentów) i własnoręczny podpis.




  • Wynagrodzenie: Brutto 4967,95 plus dodatek z tytułu wysługi lat  (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.




  • Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8°° do 15°° bezpośrednio w recepcji KMP w Zamościu lub przesłać pod wskazany adres.





Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie administrowania obiektami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obsługa komputera, dobra znajomość pakietów biurowych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w zakresie nadzoru nad prowadzeniem ogólnych prac budowlanych i remontowych co najmniej 6 miesięcy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    ul. Wyszyńskiego 2
    22-400 Zamość

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi