Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Miejska Policji w Zabrzu
ul. 1 Maja 10
41-800 Zabrze

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dokonuje rozliczeń oraz wystawia faktury za usługi w związku z zawartymi umowami użyczenia i najmu.
  • Sporządza miesięczne zlecone doraźne analizy finansowe z wykonania budżetu w celu prawidłowej realizacji obsługi finansowej.
  • Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym dokumenty księgowe w tym: faktury, rachunki stanowiące zobowiązanie finansowe KMP w Zabrzu za media, usługi, zakupy w celu przekazania do dalszej realizacji.
  • Sprawdza pod względem merytorycznym faktury, rachunki, noty księgowe z zakresu wydatków budżetowych, których dysponentem są Wydziały: Transportu, Inwestycji i Remontów oraz Zaopatrzenia KWP w Katowicach w celu przekazania ich do dalszej realizacji.
  • Przygotowuje i przesyła do Wydziałów KWP w Katowicach komplety dokumentów finansowych celem ich prawidłowej realizacji.
  • Sporządza listy wypłat dodatkowych należności dla biegłych sądowych i tłumaczy przysięgłych.
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.
  • Archiwizuje dokumenty wytworzone i przekazuje je do składnicy akt w celu ich prawidłowego przechowywania.


Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa wykonywana w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze ekranowym wynosi powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów. Praca związana z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku. Realizowane są również kontakty zewnętrzne z petentami. Budynek nie posiada windy, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2100 złotych miesięcznie. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania dokumentów. Osoby zakwalifikowane do etapów selekcji zostaną powiadomione telefonicznie o terminach etapów rekrutacji.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansowym lub 4 lata w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi