Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw łączności i informatyki Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych Łączności i Informatyki

18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Ludowa 13

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Utrzymuje prawidłowe działanie sieci teleinformatycznej w celu zapewnienia bieżącego dostępu do systemów teleinformatycznych i telefonicznych.
  • Instaluje sprzęt i systemy teleinformatyczne w Komendzie.
  • Nadzoruje bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych, nadaje i odbiera uprawnienia, prowadzi ewidencję osób i mediów uwierzytelniających .
  • Zarządza systemem monitoringu w pomieszczeniach dyżurnego jednostki.
  • Rozlicza funkcjonariuszy i pracowników za wykonane usługi telekomunikacyjne.
  • Wykonuje czynności konserwacyjne, naprawia sprzęt oraz dokonuje okresowych przeglądów urządzeń teleinformatycznych.
  • Aktualizuje dokumentację urządzeń i systemów teleinformatycznych.
  • Realizuje zadania w zakresie gospodarki materiałowej dotyczącej systemów i urządzeń.


Warunki pracy

- praca związana z wdrażaniem, zarządzaniem i rozwojem systemów informatycznych oraz spraw związanych z bieżącymi naprawami i wdrażaniem sprzętu komputerowego i łączności;


- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze w budynku, wiąże się z częstym przemieszczaniem się do innych pomieszczeń budynku KPP usytuowanych na I i II piętrze oraz pomieszczeń podległych posterunków Policji;


- narzędzia i materiały pracy: biurko, telefon, stanowisko komputerowe z drukarką, elektroniczne nośniki informacji;


- w budynku brak jest windy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows oraz programów biurowych MS Office, Open Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia SEP do 1 KV


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-06-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Ludowa 13
    18-200 Wysokie Mazowieckie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/06/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi