Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw administracji biurowej w Wydziale Organizacyjno - Kadrowym

50-233 Wrocław ul. Kręta 28

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD
  • obsługa interesantów
  • obsługa sekretariatu Komendanta Miejskiego, jego zastępców i kancelarii ogólnej
  • sporządzanie odpowiedzi na pisma
  • wysyłka pocztowa
  • wystawianie delegacji służbowych
  • wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, w sekretariacie komendy. Praca siedząca, przy komputerze powyżej 4 godzin. Godziny pracy od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku.


Brak windy i podjazdów, pomieszczenia biurowe znajdują sie na drugiej i trzeciej kondygnacji. Toalety niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.  



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy w programach pakietu MS Office
  • umiejętność pracy z ludźmi
  • komunikatywność
  • kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języków obcych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendy Miejskiej PSP we Wrocławiu
    ul. Kręta 28
    50-233 Wrocław

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi