Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu

Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor Zespół ds. finansowo-księgowych

53-135 Wrocław ul. Januszowicka 48

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa programu finansowo-księgowego w modułach Program Finanse Premium, Progman Rozrachunki, w tym księgowanie operacji finansowych. Obsługa NBE i Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR.
  • Ewidencja: VAT, dochodów budżetowych, naliczanie odsetek, wysyłanie monitów, współpraca z radcą prawnym w celu windykacji należności.
  • Terminowe odprowadzanie dochodów budżetowych na rachunek Ministerstwa Finansów, prowadzenie płatności Inspektoratu w systemie bankowości elektronicznej w zakresie wydatków, ewidencja operacji wynikających z wyciągów bankowych.
  • Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania, sprawozdawczości.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
finansowo-księgowy

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość aktualnie obowiązujących aktów prawnych w zakresie: ustawy o finansach publicznych, rachunkowści, służbie cywilnej i Inspekcji Weterynaryjnej.
  • Obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Office).
  • Komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • obsługa systemu TREZOR oraz systemu Bankowości Elektronicznej NBE.
  • czynne prawo jazdy kat. B.
  • umiejętność analitycznego myślenia, obsługi urządzeń biurowych, samodzielność, terminowość.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-04-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi